1 || Charry

412 6 0
                                    

4 maand verder

Laatste vier maanden woon ik al officieel in Hampstead. 

Veel tijd doorgebracht met Harry maar ook vooral om alles te regelen. 

Mijn job moest opgezegd worden, mijn huurcontract ook en dan ook nog alles verkopen van meubels en spullen verhuizen naar hier. 

Het was druk, erg stressvol en druk. 

En dan ook nog een nieuwe start hier maken, zoals hier een nieuwe job zoeken, bankzaken en dan nog papierwerk enzovoort. 

Alles is uiteindelijk in orde en kan eindelijk ontspannen, of ja ontspannen...

Ik zit in een loge van X-factor met naast me Harry wiens hand ik vast heb en Niall en Céline, Liam, Lottie en Lou zitten rond ons. 

Iedereen is muisstil en we kijken samen naar het tv scherm. 

Louis komt op het X-factor podium en start met zingen. 

"He's so strong.." fluistert Harry in mijn oor, ik kijk hem aan en ik zie tranen in zijn ogen. 

Ik druk een kusje op zijn wang en wrijf in zijn haar als hij zijn hoofd op mijn schouder legt. 

Louis zijn nieuw liedje is echt super mooi, de boodschap erachter is fantastisch. 

Iedereen kijkt verwonderd naar het scherm en zwijgt.

Op het einde van het optreden gooit hij een kusje naar boven en dan krijg ik zelfs tranen in mijn ogen. 

Heel emotioneel moment voor iedereen denk ik. 

Harry zet zich plots recht en loopt de loge uit zonder iets te zeggen, ik kijk hem fronsend na. 

Zou ik hem nu achterna gaan of hem laten? 

Ik kijk vragend naar Lou die naast me zit. "He needs you..go!" zegt ze met een kleine glimlach. 

Ik loop hem achterna en net als ik de gang in kom zie ik hem de hoek omlopen. 

"Harry!" roep ik en start dan met rennen. 

Als ik aan de hoek kom botst ik tegen Harry aan waardoor ik val op mijn kont. 

Ik zie een kleine glimlach op zijn gezicht verschijnen. 

"It's not funny, But i'm glad I see a little smile on your face" zeg ik. 

Hij helpt me recht en ik knuffel hem. 

"She was like a second mum for me..." mompelt hij als hij me tegen zich aandrukt. 

"I know..." Hier staan we nu in de lege koele gangen van de wembley arena "Do you stay?" vraagt hij plots. 

"Ofcourse I stay, I'm not going anywhere!" Ik kus hem in zijn nek en hij trekt zich uit de knuffel maar heeft nog steeds mijn heupen vast. 

"I'm the luckiest person on earth because of you..." Ik begin te stralen doordat hij die woorden tegen me zegt en druk mijn lippen op de zijne. 

"I love you." fluister ik en druk me dichter tegen hem aan. 

Ik trek me terug weg van zijn lippen en kijk hem aan, "Louis is coming back every second, he'll need you!" zeg ik als ik zijn hand vastneem en hem terug naar de loge trek. 

Als we binnen komen is iedereen zijn spullen al bij elkaar aan het nemen en Harry loopt meteen naar Louis. 

"See, you even make him smile at hard times, that's love." zegt Lou die naast me staat.

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu