2 weken verder
"Good to be back home." mompel ik als we het huis in Londen binnen stappen. Ik stap met mijn en Harry's koffers naar boven en leg alles terug in de kasten.
Terwijl hoor ik beneden Harry steeds bellen. Hij belt al vanaf dat we van het vliegtuig zijn gestapt.
Ik zucht opgelucht als ik de laatste hemdjes van Harry in het schap leg. Dan moet ik nog onze koffers maken voor de volgende dagen.
De zon schijnt super hard buiten dus besluit ik om mijn bikini aan te trekken en naar buiten te gaan. Ik heb al een bruin kleurtje van in Los Angles maar ik lig graag in de zon.
Harry kijkt me aan als hij me van de trap ziet komen. "More tan?" vraagt Harry grinnikend. Ik haal m'n schouders en loop naar buiten, ik ga liggen op een van de ligstoelen en smeer me in met zonnemelk.
Harry komt bij me zitten met zijn gitaar. "Who needs music when you got a boyfriend who can sing." zegt hij grinnikend.
Ik glimlach en kijk Harry aan die zingt. Ik doe m'n ogen toe en voel me in slaap vallen.
Na een halfuurtje maakt Harry me terug wakker. "Little jetlag?" vraagt hij. "Little.." zeg ik gapend.
"It's not good to sleep in the sun, go inside I'll go do some grocery's." zegt Harry als hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Ik knik en zet me recht.
Ik ga in de zetel liggen en Bae komt bij me gekropen. "Get some sleep, tonight we take the plane to Belgium." "Mmmh." komt er uit mijn mond en ik val al terug bijna inslaap.
We gaan vandaag naar Belgie, de volgende dag ben ik jarig en dan kan ik met mijn familie en vrienden mijn verjaardag spenderen.
Diezelfde dag Heeft Harry nog iets gepland met mijn vrienden ergens. Waar weet ik niet, dat is dus de verassing.
----
"Baby, we're at the airport." zegt Harry als hij over m'n knie wrijft. Ik schrik op van mijn gedachtes en stap uit de Van.
Harry's hand neemt de mijne vast en we stappen weer naar het vliegtuig. "You okay?" vraagt hij. Bae zit in zijn andere arm tegen te bewegen.
Ik kijk hem aan, "Yeah sure I was just daydreaming." zeg ik grinnikend. Hij drukt een kusje tegen mijn slaap en we stappen de jet op.
Samantha begroet ons super lief. "Did you get some sleep?" vraag ik bezorgd aan haar. "Yeah some. But it's okay, I can sleep later." zegt ze vriendelijk.
Harry laat Bae op de grond en gaat in de lederen zetel zitten en neemt mijn Macbook boven. "Let's watch a movie?" vraagt hij zacht. Ik knik en ga naast hem zitten. "Notebook.." zeg ik als ik deze opzet.
Harry kent de film al helemaal uit zijn hoofd. Ik voel zijn krullen in mijn nek prikkelen als hij zijn hoofd op mijn schouder legt. Ik druk een kusje in zijn krullen en leg mijn hoofd dan tegen het zijne.
Samantha zet Bae in de box en we stijgen op. Als we in de lucht hangen mag Bae er terug uit en speelt Samantha met haar.
----
"Baby, we landed.." zeg ik als ik Harry probeer wakker te maken. Hij opent zijn ogen en ik glimlach.
"Your mum and dad are waiting at the gate." "My dad too?" vraag ik verbaasd. Harry glimlacht en knikt.
Mijn papa werkt nogal veel en is niet vaak thuis als ik langskom. Hij is een zelfstandige garagist en werkt constant. Mijn broer is ondertussen wel bezig om de zaak over te nemen maar mijn papa wilt er maar geen afscheid van nemen.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...