25 || Wifey material

207 2 0
                                    

Volgende dag

Harry's POV

Ik word wakker met Charlotte's naakte lichaam op dat van mij. 

Ik kijk naar haar en zie dat ze nog slaapt. 

Zo zou ik de hele dag kunnen blijven liggen. 

Ik zucht en wil me recht zetten maar Charlotte trekt me terug. 

"Stay.." mompelt ze half slapend. 

"I'm going to make breakfast love, see you downstairs.." fluister ik als ik haar een kus in haar haar druk.

Ik loop naar beneden en net als ik de keuken in wil lopen hoor ik een ringtone. 

Het is die van Charlotte, Ik kijk op het scherm en zie Emily. Ik neem op "Hey it's Harry," 

"Hi Harry, we just got into the shuttle to England and we're going to arrive at your house around three pm I think." 

"Okay we'll be ready, is Sep okay?" "Yes he is better now" 

"Maybe we could go to the park later then." "Nice idea!" zegt Emily enthousiast. 

"Okay so see you soon" zeg ik zacht. "Bye" Ik leg af en begin aan het ontbijt.

----

"Babe!" roep ik doorheen het huis zoekend naar Charlotte. 

"I'm in the garage" roept ze terug. "Garage?" Ik loop naar de garage en zie Charlotte bezig met de was te doen. 

"You're doing laundry?" vraag ik grinnikend. 

"Yes I want to help Nancy a bit." mompelt ze. Ze is zo lief... 

"So sweet of you" zeg ik met een grote glimlach. Charlotte neemt de mand vast en loopt naar me toe.

Ik grinnik en neem haar gsm vast en film haar als ze met de mand naar buiten loopt en de was begint op te hangen. 

"Are you filming me?" Ik knik. Ze rolt haar ogen en doet verder. 

"You're real wifey material did you know that?" 

"Now I do." zegt ze lachend. Ik stop met filmen en zet het op haar instagram story. 

Charlotte loopt voorbij me en gaat de mand terug in de garage zetten.

"Harry where is my phone?" roept Charlotte waarna ze terug buiten komt. 

Ik geef haar iPhone en ze opent deze. "You put something on my Story?" Ik knik. 

"You never do that?" zegt ze verbaasd. 

"Well.." zeg ik simpel als ik mijn schouders ophaal. 

"Come on we got to make the house Sep safe," zegt ze als ze mijn hand neemt. 

"Sep safe?" "Yeah he is crawling so.." zegt ze dan. Ik knik.

Charlotte begint met alle breekbare dingen weg te zetten en ik alles wat hij in zijn mondje zou kunnen stoppen stop ik weg in de lades van kasten. 

Charlotte is druk bezig met alles te checken en ik wil haar laten schrikken. 

Ik verbind mijn gsm met de boxen in het huis en zet mijn volume op het hoogste. 

Ik zoek het eerste beste liedje dat ik tegen kom, Kiwi.

Ik zet het op en Charlotte schrikt super hard waardoor dat ze zelfs omvalt omdat ze op haar hurkje zat. 

Ik kan mijn lach niet in houden en zie Charlotte me boos aankijken. "Asshole!" roept ze naar me. 

"Wrong." zeg ik lachend. Ik zing het liedje mee en ze kijkt me oog rollend aan maar zingt dan met me mee. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu