14 || Anniversary

225 2 0
                                    

4 dagen verder

"Love what is this?" vraagt Harry van uit de slaapkamer, ik kijk om de deur naar hem die bij de kledingkast staat. 

Hij wijst naar links van onder in het hoekje waar mijn cadeau ligt voor hem.

"Shit.." mompel ik. Hij kijkt me vragend aan. "Euhm well it's your present.." Ik loop naar hem toe en geef het aan hem. 

"Happy anniversary..." fluister ik als ik hem een kusje op zijn wang druk. 

"I didn't want anything.." mompelt hij. Ik rol mijn ogen en ga naast hem op bed zitten en kijk als hij de zak toch benieuwd opendoet. 

"Oh nice that's handy.." zegt hij blij.

Hij haalt er een lederen Gucci reistas uit. "Yeah yours broke last week.." zeg ik zacht. "Oh nice that's some good thinking, I love it thanks baby..." hij drukt een lange kus op mijn lippen en trek me dan terug. "There is more.." Hij fronst zijn wenkbrauwen en voelt dan dat er iets in de tas zit. Hij opent de tas en haalt er een klein doosje uit, hij opent het en er ligt een plectrum in voor zijn gitaar waar zijn initialen opstaan.

"I love it." zegt hij enthousiast. "Thank you baby..." fluistert hij als hij zijn lippen op de mijne druk. 

"Are you ready?" vraagt hij nadat hij zijn lippen van de mijn haalt. 

"Almost.." zeg ik, ik zet me recht en loop terug naar de badkamer. 

Ik doe nog een laagje mascara op en dan aan mijn lippen wat nude lipstick van mac. 

Mijn haar zit in een staart en er komen wat plukken uit, ik zet m'n zonnebril op en loop dan naar Harry toe. 

"You look great actually, now you're the one with the prints.." zegt hij grinnikend. 

Ik kijk naar mijn blauw kleedje met witte bloemetjes op en kijk dan naar hem, hij draagt een wit shirt en zwarte lange broek.

"It's 28 degrees outside." zeg ik als ik naar zijn lange broek wijs. 

"Yeah so..." Ik grinnik, neem mijn handtas en loop met Harry naar beneden. 

"Oh my lovebirds.." zegt Anne als ze naar ons kijkt. 

"We baked cookies." zegt Gemma trots. 

"Mmhh.." ik neem een koekje van het bord en wil ervan bijten maar merk al snel dat de koekjes nog warm zijn en schrik. 

Harry grinnikt achter me. "It's too hot to eat..." mompel ik. 

"Yeah so?" zegt Harry waarna ik mijn voorhoofd frons. 

"You're also hot but I still eat you.." fluistert hij in mijn oor. 

Ik voel mijn wangen blozen geef hem lachend een stomp tegen zijn zij en kijk naar Anne en Gemma, hebben ze dat gehoord? 

Er komt geen reactie van hen dus ik denk het niet.

"Okay so we go, see you tonight. Bye mum Bye Gemma." "Bye" zeggen ze allebei vrolijk. 

Ik zwaai naar hen terwijl Harry me mee trekt met mijn hand naar buiten. 

"So what are we doing today?" "We're going to the zoo!" zegt hij enthousiast.

Wat? ik lach en hij zegt dan "and then we are going to eat at the boathouse." zegt hij als hij eventjes in mijn hand knijpt. 

"Oh that sounds like a lovely day.." mompel ik. 

"Yeah i just wanted a normal date with you.." mompelt hij. 

Ik glimlach en als we uit de lift stappen druk ik nog snel een kusje op zijn lippen en ga dan met Harry aan mijn hand naar buiten, "There is a VAN waiting for us." zegt hij voor dat we naar buiten stappen.

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu