4 weken later
"Oh so you're going back to brown?" vraagt Harry met een pruilipje als hij Lou ziet.
Ik knik, "The blonde was only temporary" zeg ik als Lou een stoel pakt en alles klaar zet.
Nu moeten we het in de woonkamer doen want de logeerkamer is nu een soort studio voor Harry. Ik ga zitten en Lou start meteen.
"So have you guys already search some houses?" "No not really.." zeg ik.
Is het niet wat snel om nu al zo'n groot huis te gaan kopen?
We zijn nog niet verloofd laat staan getrouwd en ik ben zeker niet zwanger, dus zo dringend is het toch niet.
Harry neemt de macbook en opent hem als hij naast me komt zitten.
"Let's search some houses.." zegt hij vrolijk. Hij zoekt 'Hampstead mansions' op en ik kijk met grote ogen naar de bedragen die op het scherm komen.
Harry klikt op eendert welk huis en bekijkt het maar ik kan alleen maar naar de bedragen kijken.
"The amounts are to high..." mompel ik. Ik voel Lou's hand op mijn schouder.
"Those are the normal amounts for mansions here.." fluistert ze in mijn oor.
"You don't want to know how much this house costs.." fluistert ze dan.
Nee inderdaad ik denk niet dat ik het wil weten. "This one is the one.." zegt Harry als hij naar een grote villa wijst op het scherm.
Ik kijk meteen naar het bedrag en zie £15,950,000. "Harry that's too high..." zeg ik als ik schrik.
"Oh come on, You're earning a lot of money now with those shoots and well yeah It's not like I can't affort this." zegt hij. "Okay but I want to pay the half." zeg ik vastberaden.
De helft is zeker 8,000,000 pond ik weet denk ik niet hoeveel dit is maar toch sta ik er op.
"If we're married then our accounts are together huh." zegt Harry simple.
Wowww, getrouwd? Ik voel een kneepje van Lou in mijn nek uit enthousiasme.
"Oh so we're not going to buy the house right away?" vraag ik opgelucht.
Harry lacht, "Nope we're just looking, getting some ideas" hij knipoogt.
Wat een opluchting...
----
"Voila you're back to brown." zegt Lou als mijn haar is uitgespoeld. "Thank you Lou!" zeg ik blij.
Ze droogt mijn haar nog vlug en ik doe er dan een dotje in.
Mijn haar is nog iets te kort dus er komen vele plukken haar los waardoor de dot op de helft van mijn hoofd staat en de andere helft hangt los.
Lou neemt haar spullen bij elkaar en plots gaat mijn ringtone.
Ik kijk op het scherm en zie Robbe staan. "Dag broertje" zeg ik vrolijk als ik opneem. "Dag zuster, Wou eens horen hoe het daar ging."
"Goed goed en met jullie?" Ik loop naar beneden de trap af. "Met mij en Emily heel goed maar Sep is net vrij ziek geweest, hij is nu beter maar toch nog een beetje ziekjes."
"Oh de arme schat." "Ja Emily en ik hebben nu een week en half vrij genomen om met Sep door te brengen."
"Oh leuk, Hebben jullie al iets gepland?" Ik ga achter Harry staan en leg mijn kin in zijn nek en kijk mee op het scherm.
"Ja eigenlijk niet we durven niet echt dingen plannen omdat als hij terug ziek wordt je weet maar nooit."
"Anders kan je met jullie drie naar hier komen? je kan de auto nemen en met de shuttle naar hier komen, Als Sep hier ziek wordt kunnen jullie hem nogsteeds verzorgen maar we kunnen hier ook leuke dingen doen." zeg ik enthusiast.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...