Harry neemt mijn hand vast als we het park in lopen.
Ik heb ondertussen mijn bril op gezet omdat ik hoofdpijn kreeg.
Harry stopt niet met er opmerkingen over te maken omdat hij me "hot" vindt met mijn bril.
"I think that is Gemma." mompelt Harry als hij naar het meisje wijst aan de vijver.
We lopen naar haar toe en ik zie Lux bij Gemma in de buurt en Lou en Michal zitten verder op aan een bankje.
Gemma zwaait naar ons en lux komt naar ons gelopen.
"Harry! Charlotte." roept ze. Ik moet lachen van haar schattigheid als ze in Harry's armen loopt.
Harry pakt haar op en knuffelt haar, "Hey sister." zegt Gemma lachend.
"Hey sis" zeg ik grinnikend als ze me omhelsd.
"Sister?" vraagt Harry. "Yeah she is my sis finally someone I can talk girls stuff with." zegt Gemma.
Ik glimlach naar Gemma en kijk dan naar Lux die naar mij wilt komen. Ik neem lux over van Harry.
"So how are you little Princess ?" vraag ik als ik aan haar buikje kriebel.
"Goooood." zegt ze als ze aan haar ketting pulkt.
"So I'll introduce you to Michal then." zegt Gemma tegen Harry. Harry knikt.
"Charlotte I want to show you something." zegt Lux terwijl ze nu met een haarlok van mij speelt.
"Show it to me." Ik zet lux neer en ze neemt mijn hand. Ze trekt me mee naar de vijver en laat me de eendjes zien.
Lux start met het geluid van de eendjes na te doen. Ze start zelfs met dansen.
Ik ga neer zitten in het gras en kijk naar het kleine meisje dat vrolijk heen en weer springt.
"Love?" roept Harry's stem achter me.
Ik kijk naar hem en hij doet teken dat we naar hen moeten komen.
"Come lux" ik steek mijn hand uit en ze neemt hem beet. We lopen naar het bankje waar iedereen staat en zit.
"Hey Lou, hey Michal." Ik geef hen een kus op de wang en ga naast Gemma zitten.
"So we had the idea to go to McDonalds." Zegt Gemma. "Oh okay.."
"Yeah McDonalds!" zegt lux blij als ze op en neer springt.
"I want to go to the playground. Pleasseeee mom."
"Lux Harry can't go eat in McDonalds you know that we'll have to go eat at home."
"Really?" zegt lux teleurgesteld.
Harry kijkt me aan en ik kijk hem terug aan met een Ocharme-dat-meisje blik.
"You know what Lux? Uncle Harry will go with you into the playground okay?" zegt Harry en Lux is dolblij.
"Harry you don't have to do this.." mompelt Lou.
"No really it's okay," Ik lach naar hem.
"Okay let's go then." Zegt Michal. We zetten ons recht en lopen naar de uitgang van het park.
Lou en lux komen bij ons in de auto met de chauffeur en Gemma en Michal met hun auto.
----
Harry Lux en ik zitten in een hoekje aan tafel terwijl Gemma Michal en Lou de bestelling halen.
Lux zit op mijn schoot mijn gelnagels te bewonderen.
"You're very good with kids." Zegt Harry verbaasd.
"Why are you surprised ? You saw me with my niece and my godchild."
"Yeah but that is family." "Yeah so?" grinnik ik.
"You're just so sweet.." Harry wilt mijn wang strelen maar plots springt Lux op en we schrikken allebei.
"Playground playground!!" roept ze plots.
"Oh yes." Harry zet zich recht en gaat met lux naar de binnenspeeltuin. Ik kijk hen na en neem mijn iphone dan bij me.
Ik bel mijn mama op. "Hey mama!" zeg ik enthousiast.
"Hey Charlotte'je. Hoe is het daar?" ik hoor gehuil op de achtergrond.
"Goed, Ben je bij Robbe?"
Robbe is mijn broer en is 4 maand geleden vader geworden van een jongetje, Sep en ik heb de eer om er meter van te zijn.
"Jaa hij heeft last van krampjes. Wanneer kom je nog eens langs?"
"Wel mama, daarvoor belde ik. Is het goed als ik 15 maart langskom?"
"Tuurlijk wel we zullen iets leuks gaan doen en ik zorg dat Sep er ook is!"
"Oh dankje mama."
"Komt Harry ook mee dan?"
"Hij heeft savonds optreden in het sportpaleis dus ik weet het nog niet."
"Ah oke zo, laat maar iets weten dan, ik kan niet wachten tot ik mijn dochter weer in mijn armen kan sluiten, ik mis je."
"Oh ik mis jou ook mama. Oke ik ga nu wel afleggen want we gaan eten."
Ik zie Gemma, Lou en Michal naar ons lopen.
Lou roept Harry en Lux vanuit de speeltuin.
Harry komt met lux naar ons gelopen en we starten met eten.
Ik voel Harry hand op mn been terwijl hij met 1 hand zijn hamburger eet.
"Who were you calling?"
"My mum. Told her about we're coming to Belgium." Hij knikt.
"She's very happy.."
"That's what I expected." hij glimlacht tevreden naar me.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...