1 week later
"Dus Harry heeft het te druk?" vraagt Céline bedenkelijk als we op het vliegtuig stappen.
"Jup, hij wilt wat relaxen.. en hij hoeft toch niet elke keer als ik een shoot heb in L.A., mee te komen toch?" Céline shud haar hoofd.
"Nee tuurlijk niet maar ga je het niet raar vinden alleen in dat grote huis van hem?"
"Beetje, maar ik heb veel te doen de volgende vier dagen en dan ben ik al terug naar Londen.."
"Dat is waar, heb je vanavond iets te doen?" we gaan in onze passagiers stoelen zitten en ik kijk haar gefronst aan.
"Slapen ik ga waarschijnlijk een jetlag hebben en ik heb morgen 2 shoots dus moet uitgerust zijn."
"Niall treed op en ik ga kijken maar wil er niet alleen zijn snap je?" Ik knik.
"Maar ik zou echt moeten slapen dus best niet.." mompel ik. Céline kijkt naar me met puppy oogjes.
"Pleaaaassseee?" smeekt ze. Ik lach. "Oke dan." komt er uit als een soort zucht.
----
"Ik miste deze warme lucht zo hard.." zeg ik blij als ik mijn zonnebril opzet en met Céline achter me de luchthaven uitstap.
"Okay ik ben er tegen zes uur en dan rijden we door naar het concert van Niall."
"Ik heb dus maar een uur en half om in het huis te geraken en me klaar te maken?" Céline knikt waarna ik zucht en in de VAN stap die me opwachte.
"Hey Dan!" zeg ik vrolijk. "Miss De Ryck." hij knikt beleefd.
"Please just Charlotte." glimlach ik en hij start met rijden. Ik neem mijn IPhone en bel Harry op.
"Babe?" hoor ik hem afwezig zeggen. "I landed. Just calling to say that.." hij grinnikt.
"Sweet," "Where are you now?" "Also just landed in Italy with my mum."
Harry gaat naar dit soort event waar hij eigenlijk moet optreden. Privé event voor beroemde mensen.
Ik heb hem eigenlijk al bijna een halve week niet gezien. Ik mis hem wel, vrij hard.
"Is your mum there now?" vraag ik waarna Harry grinnikt.
"Your on speaker, as always.." "Hi Honey!" hoor ik Anne's stem.
"Oh hi Anne.." ik lach. "What are you doing tonight?" vraagt ze dan zacht, ze heeft de gsm overgenomen van Harry want nu versta ik haar beter.
"Céline wanted me to go with her to Niall's concert," mompel ik.
"Oh give her and Niall big hugs and kisses from me" ik hoor haar grote glimlach terwijl ze de woorden zegt.
"From me too!" roept Harry waarna ik een motor hoor starten.
"We're going now, I'll hear you tonight?" "Ofcourse, have fun there.." ik glimlach breed en merk dan dat ik bijna aan het huis ben.
"You too love bye.." "Bye!" roept Anne nog voor Harry aflegt.
Na nog enkele minuutjes te rijden stopt de auto en Dan stapt uit waarna ik hetzelfde doe.
Ik neem mijn koffer aan van hem en loop het huis binnen.
"Thanks Dan, see you soon!" zeg ik vriendelijk als ik nog eens naar hem zwaai.
Hij glimlacht en rijdt dan verder. Ik stap door de poort en zo de LA villa in. Hout kraakt onder mijn voeten als ik door heen het huis stap.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...