11 || Family time

184 6 0
                                    

Ik word wakker in het grote bed van de hotelkamer, Ik kijk rond me en zie Harry in zijn sport kleding staan. 

"Oh you're awake.." zegt hij met een glimlach. 

"Uhu.." kreun ik. Ik kijk op m'n gsm en zie dat het 10u is. 

Ik stap uit het bed en trek de badjas van het hotel aan. 

"I'm going, your brother is waiting downstairs." 

"Oh wait I'll go with you." "Euhm no?" zegt Harry lachend. 

"What?" "You're naked under there." Ik rol met mijn ogen. 

"Yeah so?" zeg ik. Hij kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik loop hem voor naar de deur en kijk hem wachtend aan. 

Hij schud zijn hoofd en loopt met me naar de lift. "Wich fitness are you going?" 

"I don't know, the one where your brother goes." zegt hij als hij zijn arm rond mijn schouder zwaait. 

"I'm going to my brothers house, We're going to swim, I'll see you there" "Yeah sure." 

De lift stopt en Ik zie mijn broer in een zetel zitten van de lobby. 

"Hey." zeg ik als ik hem een kus op de wang geef. 

"Je had wat meer kunnen aantrekken zuster." zegt hij als hij me aan kijkt. Ik rol m'n ogen. 

Harry en Robbe vertrekken en ik ga terug naar de hotelkamer.

----

"Oh kijk papa en Harry zijn daar" zeg ik tegen Sep. 

Hij begint enthousiast met zijn beentjes te trappelen in het water als hij zijn papa ziet, waardoor ik veel water in mijn gezicht krijg. 

"This is worth a picture" zegt Robbe als hij met Harry staat te lachen. 

Robbe neemt een foto en komt dan aan het zwembad om Sep over te nemen. 

"So are you having fun?" vraagt Harry als hij op z'n hurkje zit aan de rand. "Ofcourse I am" zeg ik blij. 

"Euhm I have some bad news actually.." mompelt Harry. 

Ik kruip uit het zwembad en ga op de rand zitten. "Our plane leaves earlier..." 

"Oh euhm, no problem.." "But your mum, she is coming to say goodbye." 

"Yeah she is almost here so," zeg ik met een klein glimlachje. 

"She is here I think." antwoord Emily als ze over het hek kijkt. 

We horen de bel gaan en Robbe gaat open doen. 

"I'll get dressed." zeg ik als ik mijn lippen snel op die van Harry druk. Ik loop naar boven in Sep zijn kamer waar ik me omkleed. 

"Oh hi honey! Where is my daughter?" hoor ik mijn mama beneden vragen aan Harry. 

Ik ben aangekleed en loop naar beneden. "Hey mama!" zeg ik als ik ze knuffel. 

"Dag lieverd, Harry vertelde me het net dat jullie moeten vertrekken. Zo spijtig dat je papa niet meer kan zien." 

"Ja is niet erg, hij heeft het druk in de zaak. Maar ik zal nog wel bellen dus je zal me nog wel horen." 

"Is goed, stuur een berichtje als je veilig bent aangekomen oke?" 

"Ja zal ik doen, Ik ga je missen mama en geef papa dikke knuffel van mij." zeg ik als ze me knuffelt. 

Ze knikt op mijn schouder en trekt zich terug en zie dat haar ogen vullen met tranen. 

"Oh mama niet beginnen wenen eh." zeg ik lachend. Ze glimlacht eens en schud dan haar hoofd.

 Ik neem nog uitgebreid afscheid van mijn broer, Emily en Sep'je natuurlijk. 

"Okay let's go" zegt Harry in m'n oor. Ik knik en loop met Harry de deur uit. 

"So your mum got emotional?" zegt Harry als hij m'n hand vastpakt. "Yeah..." 

"My mum reacted the exact same way when the first tour with one direction started." Ik knik afwezig. 

We stappen in het zwarte busje dat ons naar het hotel brengt. 

----

In het hotel nemen we onze spullen en we vertrekken dan naar de luchthaven. 

"This is going to be a long flight you know that right?" zegt Harry, Ik knik afwezig en hoor een zucht van Harry.

"You're not okay huh?" Ik haal mijn schouders op en laat mijn hoofd op zijn schouder vallen met een diepe zucht. 

Harry kust mijn voorhoofd en zegt niets maar knuffelt me enkel stevig.

We zitten weer in de jet. Alles is verduisterd en we proberen allebei te slapen. 

Een vlucht van 8 u naar New York en als we daar aankomen kunnen we nog 3 u slapen maar dan moet Harry weer repeteren. 

Ik zelf moet ook nog wat werken maar dat is gewoon op mijn macbook dus eigenlijk kan ik mee met Harry en daar terwijl werken. 

"Harry?" fluister ik en probeer zijn gezicht te zoeken. "Mmmh" kreunt hij. 

"I can't sleep.." mompel ik. "Ohhnn.." hij duwt zijn armleuning naar boven en komt dichter bij mij liggen en begint me te knuffelen. 

"Better?" vraagt hij. 

"Mmmh bit.." mompel ik. Hij geeft een klein kusje in mijn nek en dat kietelt natuurlijk. 

Ik voel hem glimlachen tegen mijn huid als ik bij elkaar krimp. 

"Sweet dreams love..." mompelt hij. 

"Sleep tight" mompel ik nog en doe dan mijn ogen toe in de hoop dat ik snel inslaap val.

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu