1 uur later
We komen thuis aan.
Bae is net bij Céline en Naill gebracht en nu moeten we ons klaar maken ookal hebben we nog wel wat tijd.
"Wanna take a Bath?" vraagt Harry als hij me vanachter knuffelt. Ik leg de kaart voor Céline haar broer op mijn bagage.
"Mmmh Not a bad idea..." mompel ik. "Okay You go upstairs I just have to make some more calls." Ik knik en loop naar boven.
Ik loop de Badkamer aan de Kamer van Harry in en laat het water lopen.
Ik doe er wat schuim in, eigenlijk iets teveel.
Ik loop naar de dressing en Harry komt de kamer binnen.
"Babe?" "Here!" roep ik terug. Hij komt de dressing in gelopen en hij heeft twee glazen en champagne bij.
"Oh..." ik bloos van hoe lief hij wel niet is. "Wear something fancy, a dress maybe?" zegt hij als hij mijn vragende blik ziet naar mijn kast.
"Yes I know a dress but wich?" Harry zet de glazen en fles op een klein bijzettafeltje en komt naast me staan.
"This one.." Hij wijst naar een blauw kort jurkje maar toch nog wel chique.
Ik knik en haal het uit de kast en neem hakken van 7cm met een riempje rond mijn enkel. Ik leg Harry's kleren ookal klaar op het zeteltje achter mij.
Een zwart pak en wit hemd er onder en geklede schoenen. Ik kijk naar de kamer en zie dat Harry net de badkamer in ging Naakt wel hij had zich al uitgekleed in de slaapkamer.
Ik kleed me ookal uit en leg mijn kleren in de mand. Ik loop de badkamer binnen en doe ondertussen mijn haar op een knot. Harry zit al in bad en kijkt me aan.
Ik loop naar het bad toe en ga bij hem liggen. Het bad is groot genoeg om naast elkaar te liggen.
"You're so beautiful..." fluistert Harry in mijn oor als hij me het glas aan geeft. Hij kust mijn wang zacht.
Ik zit met een handdoek rond mijn lichaam gewonden mijn haar en make up te doen als ik Harry hoor bellen in de slaapkamer. Hij komt gefrustreerd binnen.
"What's wrong babe?" vraag ik als ik mijn mascara opdoe. "Something with my show, it's okay but just a little mistake."
"Tell me.." Harry verteld dat er iets mis is met belichting voor in sportpaleis. De show in Belgie dus... "Ow euhm..."
"You don't have to say anything it isn't your stuff to deal with." hij grinnikt. Ik doe mijn haar los en krul het een beetje en breng het in model.
Harry staat helemaal klaar naast mij.
"I'm going downstairs our driver and Kenneth are here."
"Kenneth? your bodyguard?" "yes.. we're going to a restaurant in the center of london."
"Oh yeah.." Hij kust mijn voorhoofd en gaat naar beneden. Ik laat de handdoek rond mij vallen en trek het blauwe kleed aan en mijn hakken.
Ik neem m'n gsm in mijn hand en loop naar beneden. Harry staat te praten met Kenneth in de deuropening en kijkt op als hij me hoort.
"wauw.." mompelt hij. "We'll wait in the car Harry." zegt Kenneth als hij vriendelijk knikt naar me.
Ik glimlach en merk dat Harry's blik op mij blijft gericht. Ik stap van de laatste treden van de trap en Harry neemt me vast aan mijn heupen.
"You look... just wow.." ik draai mijn ogen en kus hem zacht.
"Let's go.." mompelt hij. Hij neemt mijn hand en trekt me mee.
We stappen in de jeep waar Kenneth en de chauffeur vooraan zitten.
De ramen zijn geblindeert. Harry is dus voorbereid op veel fotograven. Ik stap in en voel Harry's hand op mijn been.
"You ready for a real fancy date with a celebrity?" vraagt Harry grinnikend.
"As long as the date is with you it's okay.." hij glimlacht breed door mijn woorden.
Ik geef mijn gsm aan Harry die deze in zijn zak stopt van zijn jasje.
We komen aan in het centrum van londen, druk dus.
We stappen uit de jeep Harry neemt meteen mijn zij beet. En we worden door Kenneth naar de deur begeleid waar in chique letters 'The ledburry' opstaat.
"Baby, this is the most expensive restaurant in london, are you crazy?" vraag ik een beetje kwaad aan hem.
"Baby just chill okay and enjoy" "I'm not okay with this..."
"Babe, enjoy come on." hij legt zijn hand op mijn rug en duwt me verder binnen in het restaurant.
"Hello Mister Styles and Miss De Ryck"
Ik kijk rond me en zie witte mooie stoelen en witte tafels met een grote zwarte kroonluchter in het midden waar wij onder een plaatsje krijgen.
Harry de gentlemen die hij is schuift mijn stoel naar achter, ik ga zitten.
We krijgen de kaart en ik zie meteen voor een 4 gangen menu ,wat je hier alleen kan kiezen als je savonds komt eten, dat dit 200 pond kost per persoon.
"Harry this is really to much..." mompel ik.
"Babe this is our night just enjoy, please..." ik kijk hem aan en knik.
De ober komt bij ons en Harry besteld wat hij wilt en wat ik wil.
"And for drinks?" "A bellini Cocktail and a red wine please." zegt Harry nog.
"So are you happy? we've privacy just the two of us..." Harry neemt mijn hand.
"Yeah till someone sees us."
"Babe we're not going to give them any attention we're just going to enjoy." ik knik.
"Ik hou von jou" probeert Harry in het vlaams.
Ik lach "Not bad, Ik hou ook van jou."
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...