28 || WHY?

213 2 0
                                    

Volgende ochtend

Ik word wakker met Harry's arm rond mij gewikkeld en hij kijkt me glimlachend aan. 

"Good morning sunshine." Ik grom een goodmorning terug en laat mijn hoofd terug in het kussen vallen. 

"Ah come on wake up.. it"s almost noon.." zegt hij grinnikend. 

"I didn't get much sleep last night I ran whole Primrose hill over and got lost, I'm tired.." mompel ik.

Ik voel Harry's lippen in mijn nek "I know how to wake you up.." fluistert hij met een grijns. 

Ik draai me met een grinnikje om en druk mijn lippen op de zijne terwijl ik zijn handen naar beneden voel gaan over mijn huid.

Dan klinkt mijn ringtone super luid door de kamer. Ik grom en negeer het. Harry denkt er anders over en kruipt naar de andere kant van het bed richting mijn gsm. 

"It's your mum," zegt hij als hij mij de gsm aangeeft. Ik neem hem aan en neem op en zet haar op luidspreker ookal kan Harry het niet verstaan ik vind dat makkelijker.

Gesnik vult de kamer en ik kijk bezorgd naar Harry. "Mama, wat is er? Waarom bel je?" 

"Charlotte, kindje, het is papa hij heeft een hartaanval gehad en ik was er te laat bij, de dokters proberen van alles nu maar het ziet er niet goed uit." duizenden tranen vormen zich in mijn ogen. 

"Hoe? wat?" 

"Hij had teveel stress denk ik ik weet niet hoe het komt, je kent je papa hij zegt nooit wat er mis is.." zegt ze hard snikkend en ondertussen lopen er ook al een paar tranen over mijn wangen.

Harry kijkt me onbegrijpelijk en bezorgd aan. "Ik kom naar huis meteen." zeg ik snel. 

"Als je dat zou willen doen.." zegt ze opgelucht. "Ik vertrek meteen." 

"En Harry?" ik versta het bijna niet. "Dat weet ik nog niet ik laat nog iets weten." zeg ik snel. 

"Tot binnen een paar uurtjes." zeg ik.

Ik leg af en zet me recht en kleed me super snel aan. Jeans met gaten en wit topje en daarop een groene vest. Harry kijkt me onbegrijpelijk aan. 

"I have to go to Belgium now, right now." zeg ik paniekerig. Harry zet zich recht uit bed nogsteeds naakt en komt naar me toe en neemt mijn schouders vast. 

"What happend?" "My dad.." zeg ik als er honderden tranen over mijn wangen stromen. 

"He got a heart attack, doctors don't know if they can safe him.." zeg ik snel. Harry neemt me meteen in een knuffel. 

"I'm going with you." zegt hij vastberaden. "You've work to do.." fluister ik tegen zijn borst. 

"I don't care, I'll call Jeffrey he'll understand btw I've time off so..." zegt hij simpel. Ik knik.

Hij trekt snel wat kleren aan, het meest casual dat hij draagt een zwarte broek en een witte tshirt. 

Een outfit dat ik het liefste zie bij hem, en wat ook heel lang geleden is. Ik neem snel een reistas en leg er kleren in van ons beide. 

"Love easy.." zegt Harry rustig. "No! I need to be with my dad, right now." 

"I know, I'll arange a ticket and everything will be okay." Ik kijk hem aan. 

"I want to leave now.." zeg ik rustiger als ik mijn tranen wegveeg. Harry knikt en helpt me dan met de tas inpakken.

Terwijl belt hij met Jeffrey na jeffrey belt hij een vliegmaatschappij. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu