22/02/18 : 6 maand later
'ring ring'
Ik word wakker gebeld. Ik kijk op m'n gsm, 4u s'ochtends.
Ik neem op en besef dan pas dat ik niet keek wie me belde maar ik hoor het meteen.
"Hey lovely!" "Hey." mompel ik. "I'm almost home!" zegt hij enthousiast.
"Huh," "Yes my show is over in Glasgow and i'm coming, I'll be there in the morning."
"Oh that's sweet you call me to say that at 4 o'clock in the morning." zeg ik hees.
"Oh yes sorry, sweat dreams honey see you soon!"
"See you." mompel ik nog en val terug inslaap.
Om 8u sta ik op door de wekker die ik had ingesteld.
Vandaag moet ik om 10 op m'n werk zijn heb een vergadering, waar Harry bij is dus als Harry toe komt vertrekken we meteen terug.
Ik kleed me uit en trek m'n zwarte broek aan en een grijs topje met een jeans hemd van Harry bovenop, lekker groot maar past me wel.
Ik ga naar de badkamer en kam m'n haar eens en smeer een beetje bb-creme op m'n huid.
Dan breng ik mijn wenkbrauwen in model en doe laagje mascara op.
Ik ga in de kamer m'n schoenen aandoen als ik merk dat bae wakker is.
"Hey baby!" Ze springt op m'n schoot en wilt me lekken.
"Even wachten liefie." ik trek mijn enkelboots aan en pak bae op.
Ik knuffel haar en zij kwispelt als een wilde.
Ik hoor buiten de poort opengaan en loop met bae naar beneden zo rap als ik kan. Harry staat in deur en lacht breed.
Ik zet bae in haar hekje en loop recht in Harry's armen met al m'n gewicht op hem en hij wankelt een beetje als hij me moet dragen.
"Hey babe." Ik kus hem op zijn lippen, hij duwt me tegen de muur en zoent me.
"I missed you.." fluister ik tegen zijn lippen.
Ik voel zijn handen gaan om me uitekleden maar ik trek terug.
Hij kijkt me raar aan en ik zeg "The meeting is in an halfhour."
Harry trekt z'n schouders op en zegt "Without me they can't decide anything plus I missed my girl." hij bijt op z'n lip en loopt met me naar de zetel waar hij bovenop me komt liggen en me terug start met kussen.
Hij kleed me uit en nu bedenk ik me dat ik me helemaal niet had moeten aankleden daarnet, eigenlijk wist ik dat dit zou gebeuren.
----
Harry knoopt z'n hemd dicht en ik kan niet stoppen met naar hem te kijken.
Hoe heb ik 6 maand zonder dat zicht volgehouden?
"What?" vraagt hij.
"Nothing-" ik glimlach naar hem, "I love you" zeg ik zacht. "I love you too.." Hij komt naar me toe om me nog eens te kussen. "Do we take bae with us?" vraagt hij als hij naar het slapend bolletje kijkt op de grond. "I take her everywhere..." mompel ik. Harry lacht, "That's a yes" ik glimlach. Harry loopt naar zijn jas op de grond en trekt die aan. Op die moment besef ik dat ik totaal niet ben aangekleed en me dringend moet aankleden.
"We are an halfhour late." zeg Ik als ik mijn broek aan trek.
Harry haalt z'n schouders op. Hij haalt iets uit zijn zak en kijkt me aan.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...