17 || Last performance

196 2 0
                                    

6 dagen verder

De warme stralen van de douche lopen over mijn lijf terwijl ik mijn haar was. 

"Honey.. Your mum on the phone.." zegt Harry als hij de badkamer binnen stormt. 

"Oh uhm, in a minute.." antwoordt ik. Ik was mijn haar uit en stap de douch dan uit. 

Ik kijk in de spiegel, ik voel aan mijn buik die nog steeds een beetje dik staat maar minder dan dat ik zwanger was.. 

Na de curettage zou het nog een paar dagen duren totdat ik mijn buik verlies. 

Het gedacht dat ik eigenlijk mama ging worden en dit nu niet meer zo gaat zijn geeft me een verschrikkelijk gevoel. 

Oké het was ongepland de zwangerschap maar ik had me al voorbereid. 

Ik zou mama worden..

Harry komt terug binnen en ziet me staan. Naakt voor de spiegel, gefocust op mijn buik. 

Harry geeft me mijn badjas aan en helpt me die aan te trekken. 

"I know it's hard.." fluistert hij als hij me knuffelt. Ik glimlach klein naar hem om mijn tranen te verbergen en druk een kusje op zijn kaaklijn. 

"Is my mum still on the phone?" vraag ik dan waarop hij knikt. Ik loop de badkamer uit en neem Harry's telefoon van de tafel in de gang. 

"Dag mama.." "Ah Charlotte'je, Hoe is het met je? Ik had gisteren ook gebeld maar Harry zei dat je sliep." 

"Ja het is pijnlijk.. en ook vermoeiend ook wel.." "Hoe gaat het nu? Voel je je al wat beter?" 

"Het doet nog steeds wat raar om mijn buikje te zien en wetend dat er geen baby'tje meer in zit.." 

"Lieveke, jullie krijgen nog wel een andere kans hoor, probeer nu je gedachte te verzetten en vooral er over te praten met Harry." 

"Zal ik doen.." "Als er iets is bel maar !" 

"Zal ik zeker en vast doen mama. Dada" Ik loop naar beneden. 

Harry kijkt op van uit de zetel en ik hang op. Harry neemt zijn telefoon terug aan. 

"Are you okay?" vraagt hij als ik naast hem ga zitten. "I'm okay...You?" 

"We'll get another chance when the time is there.." fluistert hij tegen mijn slaap. 

"It's my fault, isn't it? shouldn't have took my pill for a whole month, I should've just taken the test immediately, I should've gone directly to the doctor when I felt those cramps..." 

"No don't say that.. Love, it's nobody's fault.." hij drukt een kus op mijn lippen. 

"Now let's go get dressed okay?" Ik knik en we lopen naar boven. Ik trek een zwarte broek aan, high waisted ,zodat mijn buikje daar wat verstopt in zit, en dan mijn mosterd geel bloesje erop. 

"You look good." zegt Harry dan achter me. Ik glimlach. 

"Let's go, I can't be late.." zegt hij als hij mijn handtas van de grond neemt en me voor gaat naar beneden. 

We stappen Harry's auto in en starten dan met rijden. 

----

Als we aankomen zie ik Harry's been trillen. 

"You're nervous huh?" "No no.." mompelt hij afwezig. 

Ik stap de auto uit en hoor meteen geschreeuw van fans en paparazzi van achter de hekken. Harry komt naar me toe gelopen en neemt mijn hand vast. Zijn hand trilt.. 

"Wauw you're so nervous.." fluister ik als ik in zijn hand knijp. 

"It's my last show.." Harry zwaait eens naar de fans die dan nog meer gillen. 

"Charlotte how are you? All better now?" roept de paparazzi. Ze weten dat wij in het ziekenhuis waren maar ze weten niet waarom, waar ik blij om ben. 

Harry duwt de deur open en laat me voor gaan. We lopen doorheen de gangen en komen dan backstage. 

Sarah en Clare lopen naar me toe en knuffelen me direct zonder veel te zeggen maar ik weet wel waarom. 

"Glenne is here." zegt Jeffrey. Ik knik. "Okay let's rehearse" roept hij dan. 

Sarah en Clare lopen naar het podium. Harry drukt een kus op mijn slaap en volgt hen dan. 

Oke Glenne zoeken.. Ik loop naar de loge's en zie haar meteen zitten. 

"Hi!" zeg ik zacht. "Oh Charlotte hi!" zegt ze vrolijk. 

Ik ga naast haar zitten en ze vraagt natuurlijk: "How are you doing?" "I'm okay.." zeg ik met een klein glimlachje. 

Glenne's buik gromt plots. "Hungry?" vraag ik. "Yes actually I'm starving.." 

"Let's go eat something then.." zeg ik lachend. We staan op en lopen naar de eetzaal van de concertzaal. 

"Closed?" vraagt ze luidop. "Let's go eat something then.." mompelt ze sarcastisch. 

"How's that fucking possible when the cafetaria is closed" ze klinkt kwaad en kijkt me aan als ze me hoort lachen. 

"We'll just go grab some food" Ze haalt haar autosleutels uit haar handtas en loopt dan met me naar buiten. "What do you wanna eat?" vraag ik. 

"I'm really craving Mc Donalds right now." zegt ze lachend. "Fine by me." Ze rijdt naar de eerste beste mc Donalds en besteld voor ons. 

"Oh I'm craving this!" zegt ze kreunend als ze de zak aan neemt. Ze parkeert zich op de parking en we starten met eten.

Als we terug aankomen dan kijken we naar Harry die het podium af stapt. Ik zie zijn hand al wat minder trillen. 

"You're still nervous?" vraag ik. "Little..." fluistert hij. Jeffrey komt naar ons, "Harry you've two hours to get dressed and to eat.." zegt hij dan. 

Harry knikt en stapt met mij naar zijn loge. "I went with Glenne to mc Donalds, I brought something for you." Harry kijkt me aan en ik geef hem een big mac aan. 

"Ohhh thanks baby!" zegt hij vrolijk. Hij gaat zitten en zijn handen trillen nog altijd. 

"Come.." ik kruip achter hem en masseer zijn schouders. 

"You're the best.." hij grinnikt en start met zijn hamburger te eten. 

"Is this massage with a happy ending or?" Hij grinnikt waarna ik mijn ogen rol. "Funny Styles funny"

----

5 min voor de show begint. 

Harry staat naast me nogsteeds trillend. "Oh come on honey, just breathe, you've done that show almost everyday for a whole year. You can do this." ik knijp in zijn hand. 

Hij kijkt me aan. "How did I deserve someone like you?" mompelt hij. Ik glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 

"Harry three minutes.." zegt een man met een klein microfoontje. Harry knikt en stopt zijn oortje in zijn oor. 

"Good luck." Ik wrijf met mijn duim over zijn hand en hij stapt naar het podium.

Voordat hij de trapjes opgaat kijkt hij nog eens naar me, ik zwaai en hij stapt het podium op. 

De muziek start en Glenne komt naast me staan. "You two are just adorable."

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu