3 Dagen verder
"Come on baby, we should go.." fluistert Harry in mijn oor als hij me wakker schud aan mijn arm.
"The plane leave's in three hours." zegt hij nog, ik rek mij uit en trek de kleren aan die ik had klaar gelegd. Simpele zwarte broek met een zwart topje op en een hoodie.
Harry is ondertussen al onze koffers naar beneden aan het brengen. Ik ga in dressing en neem mijn make-up zakje nog en mijn Longchamp handtas.
Ik leg mijn haar nog wat beter. En loop dan naar beneden.
"Harry where is bae?" vraag ik als ik een koffer in mijn hand neem.
"In the car, come on we should go." "Please honey, it's 6 o'clock and i just woke up."
"I'm sorry but we got to go." "It is a first class yet..."
"Yes but still we have to be on time" zegt hij als hij me knuffelt. "Uhu" mompel ik.
"Come let's go you can still sleep in the car or plane." Ik knik.
"It's 48 minutes driving, bae is still a sleep." Ik trek de koffer verder naar de deur toe.
"She is very lazy and doesn't like to wake up." mompel ik.
"Well you know what they say; dogs look like their bosses." Ik kijk Harry aan met een dead glare en hij grinnikt.
"How dare you tease me this early." zeg ik geërgerd.
Ik ga naar buiten met de koffer stop bij de auto.
Harry zet de koffer in de auto Ik negeer alles wat hij zegt hij heeft me eerlijk gezegd beetje pist gemaakt en het feit dat hij het leuk vind maakt het nog erger.
Ik ga in de auto zitten en kijk naar Bae die in zijn box zit.
Ze is wakker ondertussen en kijkt me met puppy oogjes aan, tuurlijk is het niet leuk om in zo een box te zitten maar ze zal nog eventjes moeten wachten tot op het vliegtuig.
Harry stapt ook in en start de auto.
"So you are grumpy huh?" "I'm not in the mood okay?" Zeg ik kort.
"Owkay..." mompeld Harry als hij van het huis wegrijdt.
Na tien minuutjes Legt Harry z'n hand voorzichtig op mijn been en kijkt of ik nogsteeds boos ben. Ik kijk hem aan als hij met zijn duim over mijn knie wrijft.
"I'm sorry.." mompel ik. "It's okay you're just not a morning person and I know that, so it is my fault actually." ik geef een kus op zijn wang.
"No it not, I'm getting my period that's why I am so moody"
"Oh yeah that clears up a lot" hij grinnikt. Ik leg mijn hand op zijn hand en leun met mijn hoofd tegen het raam, nog een halfuurtje rijden.
----
We parkeren ons op een prive parking onder de luchthaven.
We worden opgewacht door David zijn chauffeur die de range rover terug naar Harry's huis zal brengen en Kenneth.
Al onze koffers worden uit de auto gehaald door bepaalde mensen die ik bedank en ze lopen meteen door naar binnen.
"So you okay?" Vraagt Harry als hij me langs achter vastneemt en over mijn buik wrijft. Ik knik.
En Kenneth start plots met wandelen naar een deur waarboven het icoontje van een nooduitgang boven hangt.
We volgen en ik hoor achter ons David vertrekken met de Range Rover.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...