5 dagen verder
"Lou is here!" roept Harry van beneden.
Vandaag is het Harry's première van de film dunkirk en dus ook de eerste keer dat we samen voor de camera's zullen staan en onze relatie officieel zouden maken.
Mijn zenuwachtig gevoel groeit alleen maar als ik er over nadenk.
Mijn eigen make-up zou ik al niet kunnen doen want ben te kritisch voor mezelf.
Daarom komt Lou me helpen, en ook komt ze voor Harry natuurlijk.
Lou komt binnen net als ik de badkamer uitloop met enkel mijn ondergoed aan.
"Uhm honey, with the dress I have for you you can't wear a bra." ze knipoogt.
Euhm geen bh? Wat voor kleedje heeft ze bij voor mij ?
Ik trek Harry's tshirt aan waarin ik slaap en ga in de stoel zitten die er staat als bedoeling dat het een makeup stoel is.
Lou laat me het kleed zien.
Ik kijk naar een lang zwarte satijnen jurk met een diepe decolleté.
"Nice.." mompel ik. Lou glimlacht fier en begint aan mijn make-up.
"So you and Harry are getting pretty serious huh?" vraagt ze als ze foundation aanbrengt.
"Yeah..." "Do you think he'll propose to you soon?"
Ik schrik en val bijna van mijn stoel omdat ik me zo snel omdraai naar Lou.
"Oh easy" zegt ze lachend, "He just said to me that you're the girl he wants to marry." zegt ze simpel.
Ik begin oprecht te blozen wat je nu niet kan zien door die laag foundation maar ik voel het wel.
"Really?" vraag ik. Ik word er plots zo blij van dat ze dat zegt. Lou knikt en start met mijn ogen.
"How do you want your eyes?" vraagt ze.
"Natural, it's Harrys night so I don't want to seek attention."
"That's sweet honey but Harry comes with you for the first time on the red carpet i think there is no way Harry gets all the attention" Ze knipoogt.
"Okay light smokey eyes." ze knikt en begint eraan.
----
Hier sta ik voor de spiegel in Harry's kamer, helemaal opgemaakt en aangekleed.
Ik ben nog nooit zo gestrest geweest...
Ik kom straks op een rode loper te staan voor 100de camera's en ik sta naast de beroemde Harry Styles.
Waarschijnlijk veel gillende fans die vragen om aandacht.
Het wordt sowieso een zware avond.
Ik schrik als er op de deur wordt geklopt.
"Can I come in?" hoor ik die sexy hese stem vragen.
"Uhu." antwoord ik afwezig.
Harry komt binnen en ik zie direct een mooie verschijning in een zwart pak met zijn bovenste knoopjes van zijn wit hemd open .
"You look great.." zeg ik als ik zie dat hij me van top tot teen bekijkt.
"I've no words for you..." zegt hij als zijn mond openvalt.
"But I've to talk to Lou about that dress."
"It's too much isn't it..." Ik kijk hem vragend aan.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...