Volgende dag
"So we're off, I'll let you know how late it is going to be just in case.." zegt Robbe tegen Harry.
"In case of what?" "Maybe you're going to be sleeping and we don't want to wake you." zegt Robbe.
Ik ga naar de zetel en zwaai als Robbe en Emily de deur uit lopen.
Sep start plots super luid met huilen als hij zijn mama en papa weg ziet gaan.
Harry kijkt geschrokken op, Sep weent niet rap daarom kijkt hij nogal verbaasd.
Ik kruip naar Sep en neem hem mee op de zetel. Hij huilt nogsteeds.
Ik leg hem tegen mijn benen aan en kijk naar hem als zijn oogjes vol tranen mij aanstaren.
"Is Sepje verdrietig?" vraag ik op een hoog stemmetje. Hij staart me aan en stopt met snikken.
"Moet ik Sepje blij maken?" zeg ik met een grote glimlach waardoor hij me nadoet en ook lacht.
Ik blaas op zijn buikje en hij begint hysteerisch te lachen. Harry komt naar ons toe en trekt een foto van ons.
Ik blaas nog eens op Sep's buik en hij lacht steeds luider. Maar daarna neemt hij mijn haar beet.
"Damn it." mompel ik als ik Seps handje voel trekken. Harry neemt Sep snel over maar hij wilt mijn haar niet lossen.
"Take a toy.." mompel ik. Harry neemt een speeltje van Sep dat rammelt en meteen laat Sep los en zet Harry Sep op de grond zodat hij kan spelen.
"This picture was really cute." zegt hij als hij dan naast me komt zitten terwijl ik m'n haar terug goed leg.
Ik probeer de knoop die in mijn haar zit er uit te halen en kijk dan naar Harry's scherm.
"Can you send me that?" vraag ik als ik mijn gsm van het tafeltje neem.
Als ik de foto krijg sla ik hem op en zet hem op instagram, met bijschrift : Love this little one so much
----
"Harry!" zegt Louis blij als hij binnen komt met Freddie voor hem aan het stappen.
Sepje ligt nu te slapen dus we moeten iets stiller zijn. "Wow he gotten so big!" zegt Harry als hij naar het kleine blonde jongetje kijkt.
"Come on Freddie, say hi to uncle Harry." zegt Louis. Freddie zwaait naar Harry en loopt dan naar hem toe en knuffelt zijn been.
"He's totally you." zegt Harry lachend waarna hij Freddie oppakt. Ik zeg Louis dag en dan Freddie een knuffel.
"He knows her better." zegt Louis als Harry verbaasd kijkt als Freddie me knuffelt.
"We've been here a couple times when you where on tour." zegt Louis.
"Chacha" zegt Freddie waardoor ik moet lachen. "He can't pronounce my name." zeg ik dan naar Harry.
"So we learned him Chacha." zegt Louis dan. Harry knikt.
"Has Liam been here too so much with bear?" vraagt hij een beetje jaloers. Ik schud mijn hoofd.
Harry zet Freddie neer en Freddie loopt naar de zetel waarna Louis meteen achter hem loopt.
"Don't be so jealous, Louis needed a babysitter from time to time so he just came to me." zeg ik als ik mijn armen rond zijn nek zwaai. Harry kijkt me aan.
"Well you are really good with kids so I get why he came to you.." zegt hij met een glimlachje.
"You should've become a teacher or something." zegt Harry simple.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...