23 || Last day

174 3 0
                                    

5 weken later

Mijn laatste dag op het werk is aangebroken, uiteindelijk heb ik toch beslist om te stoppen met werken en me te storten op het modellenwerk. 

Liz en Anne waren heel blij als ik hun advies opvolgde. Ik stap in mijn nieuwe auto, het is dus toch een zwarte audi A1 geworden. 

Vrij basic maar ja daar hou ik van. Ik rij rustig van de oprit negeer de paparazzi natuurlijk en luister naar de radio. 

"So who wants to know how Harry is doing after his tour?" hoor ik de radiopresentator, Nick Grimshaw zeggen. 

Één van Harry's beste vrienden.  "I think we should call him." zegt hij weer, ik grinnik Harry ligt eigenlijk nog te slapen dacht ik. 

"Hello?" hoor ik zijn hese ochtendstem zeggen. "Goodmorning Harry! It's your bestie Nick here." 

"Hi Nick.." mompelt hij. "So how are you doing after the tour?" 

"I'm good less tired and ofcourse doing some new stuff.." zegt hij waarna ik een gaap hoor. Ik krijg een grote glimlach. 

"Oh what?" "Not going to tell yet.." ik hoor dat hij aan het grijnzen is. 

"How is the Lovely Charlotte?" vraagt Nick dan. "Good good, She is not here actually.." zegt hij bedenkelijk. 

Ik parkeer op de parking en neem snel mijn gsm, ik stuur vlug een sms naar Harry,

Charlotte:
You're on live radio and I'm at my work, my last day remember, I love you xxx

"Oh wait she just sended a message" zegt hij. "Nick I have to go, nice talking to you!" zegt Harry plots. Ik stap uit de auto en doe hem op slot. 

Plots begint mijn gsm te rinkelen, Ik kijk op het scherm en zie dat Harry me belt. 

"Hi baby!" zeg ik als ik naar de ingang loop. 

"Oh my god, I'm so sorry I totally forgot! I wish you a nice last day, I love you baby!" zegt hij snel achter elkaar. Ik grinnik en stap de lift in. 

"You're too sweet I love you too. See you tonight" antwoord ik als de lift naar boven gaat en daarna stopt op de afdeling waar ik moet zijn. 

Harry legt af en ik loop naar mijn bureau. 

Ik ben vroeg blijkt, niemand is er. Ik ga achter mijn bureau zitten en zet mijn computer aan. 

"You ready for your last day?" hoor ik plots achter me. Ik draai me om met mijn stoel en kijk naar Matt. 

"I'm really going to miss it here.." mompel ik. "We know." hoor ik dan weer achter mij. Ik draai me terug om en kijk naar Liz die een grote taart vast heeft, alle andere collega's staan rond haar. 

Ik slaag geschrokken mijn handen voor mijn mond. Ik krijg zelfs tranen in mijn ogen als ze allemaal te gelijk roepen "Surprise!" 

Ik lach en loop meteen naar iedereen toe om hen te bedanken. 

Deborah, een collega van me, heeft zonet alles gefilmd en op haar Instagram verhaal gezet.

"I'm going to miss you guys so much" zeg ik als ik naar de taart kijk. 

"Thank you really!" zeg ik nog steeds vol ongeloof. 

"Eat some cake!" zegt Liz als ze me een stuk taart aangeeft op een bordje. 

Ik neem een hap van de taart en zeg dan "Mmmmmh! This cake is amazing!"

"I'm going to miss you guys so much! You can always call or text me.." zeg ik als ik Liz knuffel. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu