13 || Mom in law

190 3 0
                                    

Volgende ochtend

"My mum and sis are here" Harry komt de badkamer in als ik me net heb uitgekleed. 

"Oh euhm yeah I'm coming.." zeg ik. 

"Okay.." mompelt hij als hij naar buiten stapt.

We hebben net een discussie gehad. 

We waren de tafel aan het zetten om te ontbijten en ik wou zijn gsm aan de kant leggen, plots begon Harry te flippen omdat ik z'n gsm nog maar aanraakte..

Omdat hij zo reageerde maakte mij dat achterdochtig en hadden we een vrij heftige discussie.

Ik kleed me aan en doe mijn haar in twee vlechten. 

Loop dan naar beneden, ik begroet Gemma en Anne en kijk naar Harry die weer op z'n gsm bezig is. 

"So Charlotte are we going for lunch?" vraagt Anne. "Oh yeah that's a nice idea..." 

Ik kijk vragend naar Gemma. "Oh no I'm going with Harry today." Ik knik. 

"Okay so let's go then," zegt Harry als hij van zijn gsm opkijkt en naar buiten stapt, zonder dag te zeggen dus...

Gemma fronst haar wenkbrauwen en zegt dag voordat ze Harry volgt. 

"What was that?" vraagt Anne. Ik haal mijn schouders, "We had a little fight before." zeg ik als ik mijn handtas neem. 

"Oh well, it'll be alright." zegt ze als ze over mijn rug wrijft. 

"Were do you want to go eat?" 

"Actually I want to go to central park" zegt Anne. 

"Oh yeah we can eat there but it's fastfood then." zeg ik. 

"I'm craving fastfood" zegt ze lachend. "Let's go then." zeg ik met een glimlach.

----

Anne en ik wandelen doorheen central park zij met een hotdog in haar handen en ik met een corn dog. 

"This is amazing.." zegt ze met een mond vol. Ik lach en bijt van mijn corn dog. 

"How is work?" vraagt Anne dan. "Oh euhm good I work on tour now." 

"And your shoots?" vraagt ze. 

"Oh I'm doing nothing for this moment, I only do shoots in Belgium or yeah sometimes London."

 "That's a pitty..." Ik frons mijn wenkbrauwen naar haar. 

"Honey you're good at that you should make it your primary job." 

"Oh I don't know, I'm actually no potential for being a model you know, I'm not that thin and definitely not tall." 

"So? You never know huh?" zegt ze blij. 

"Yeah well I'll think about it. How are you?" en zo raken we aan de praat terwijl we heel central park rondlopen.

Anne haar telefoon gaat en ze neemt op. Ondertussen liggen we op het gras een beetje te zonnen. 

"Oh hi honey!" zegt ze plots. "Oh euhm yeah so you went shopping with Harry?" 

"Uhu uhu..." "Okay we'll come home." zegt ze. 

"Gemma and Harry are almost home." 

"Oh but Harry has an performance?" 

"No that was this noon, now we're just home with the four of us." zegt Anne. 

"Oh okay.." We staan op en lopen naar de uitgang terwijl Anne verder verteld over Gemma en Harry's jeugd.

"Hi everyone!" zegt Anne als ze vrolijk het appartement binnen stapt. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu