2|| First day

220 2 0
                                    

"Baby? Can you bring me coffee please?" roept Harry als ik mijn kop koffie net vanonder het koffieapparaat neem. 

"Oke.." roep ik terug. Ik zet een tas onder het apparaat en laat de koffie lopen. 

Ik neem een slokje van mijn tas en verbrand mijn tong, automatisch gil ik en zet ik mijn tas op het aanrecht. 

Harry komt geschrokken in de keuken kijken. 

"What's wrong?" vraagt hij in paniek. 

"Itss okaj I burned my thung" mompel ik met een dikke tong. 

Hij grinnikt en neemt een glas water voor me en ik laat mijn tong afkoelen. 

Hij neemt zijn tas en kijkt me grijnzend aan. "I love you" zegt hij. 

Ik glimlach en haal mijn tong uit het glas. Ik kus hem en neem terug mijn tas koffie die minder warm is nu. 

"So ready for today?" vraagt hij. "I'm nervous..."

Harry stapt uit waarop ik volg. Meteen zie ik enkel flitsen, weer.. 

Ik ben ze ondertussen al gewoon maar toch ze zijn heel irritant. 

Ik zucht en hou mijn hand voor mijn ogen en kijk naar beneden.

 Ik voel Harry's hand op mijn rug en we stappen naar de ingang van het grote gebouw voor ons. 

Ik hoor Harry vriendelijk vragen om plaats te maken, ik krijg het benauwd en voel mijn angst voor kleine ruimtes groter worden. 

Ik voel me onrustig worden. 

Ik kijk met een smekende blik naar Harry en hij duwt iedereen opzij en zegt dan nog super beleefd. 

"Excuse me.." hoe je zo vriendelijk kunt blijven snap ik toch niet.. 

We komen het gebouw binnen en ik adem diep in en uit. 

Ik haat kleine ruimtes en zeker al die paparazzi die aandringen en duwen dan hun camera in je gezicht, ik heb constant het gevoel dat ze me gaan vertrappelen. 

Harry kijkt me bezorgd aan. 

Vorige week sloeg ik in paniek en was bijna aan het hyperventileren als Harry en ik uit een restaurant kwamen met Niall, Céline en Louis. 

Gelukkig kon Céline me makkelijk kalmeren. 

"It's okay" ik glimlach. 

Harry buigt naar voor en wilt me kussen tot "Harry!" een zware stem roept. 

Harry draait zich om en schudt zijn producer de hand. Hij stelt me voor aan de man. 

Hij schud me de hand. "We have to go," zegt de man "I hope you've a wonderfull first day." hij glimlacht naar me en loopt richting de lift. 

"Have a good day." Harry kust me. "You too." Hij loopt achter de man aan en ik loop naar de balie waar ik me voorstel. 

Hopen dat deze dag maar goed komt en mijn zenuwen het niet overnemen.

----

"Hello.." hoor ik Harry's stem. Ik zit net voor het kantoor van Matt, mijn baas. 

Er zitten hier nog medewerkers van hem voor me en ze kijken allemaal op als Harry in zicht komt en met een grote grijns naar me toe komt gelopen met een beker koffie. 

Ik glimlach, Liz kijkt met grote ogen naar mij. 

Liz is een tweede secretaresse van Matt en ze zei daarnet nog "It would be cool if Harry stops by." en ja nu is hij er plots. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu