1 week verder
"Ready?" vraagt Harry enthousiast. "I don't know.." zeg ik grinnikend.
"It's just an irritating feeling." Ik knik. "Your brother has the G already huh?" Ik knik weer.
"Also behind his ear." Harry grinnikt.
Dan wordt er aan gebeld. "That's him.." zegt Harry als hij de poort gaat open doen.
Ik drink nog eens van het water om de zenuwen weg te drinken.
Natuurlijk werkt dit niet.
"Hi I'm Paul" zegt een kalende man vriendelijk. Ik kijk hem aan en zie bijna overal tattoo's op zijn lichaam.
"Hi I'm Charlotte nice to meet you." Hij glimlacht en loopt dan naar de zetel om alles klaar te zetten.
"Just relax babe.." zegt Harry grinnikend als hij voor me komt staan. Ik glimlach klein.
"It doesn't hurt believe me.." Ik zucht, ik kan veel pijn aan maar dit is onbekend en ik weet dus niet wat ik moet verwachten.
"I'm thinking to get one too." zegt Harry als hij naar Paul kijkt die knikt.
"An other one?" hij lacht. "A small one, maybe You can tattoo it?" Ik kijk hem geschrokken aan terwijl Harry vragend naar Paul kijkt.
"I'm not going to hurt you?!" zeg ik verontwaardigd. "It doesn't hurt!" zegt hij lachend.
"I'll think about it.." "You can choose where you put it and what.." zegt hij vol vertrouwen. Ik lach en rol mijn ogen.
"I'm ready.." zegt Paul dan als hij naar ons kijkt. Ik loop naar hem toe en ga zitten.
"So you just wanted a G behind your ear huh?" Ik knik. "It's her first tattoo.." zegt Harry met een grote glimlach als hij naast me komt zitten.
Paul glimlacht eens naar me en tekent dan de g op papier. Het is een sierlijke letter net zoals die van mijn broer. Ik knik.
"Okay you can lay down." Ik ga liggen en leg mijn haar aan de kant en keer dan mijn nek zodat hij er goed aan kan.
Ik voel Harry's hand op mijn been en hij knijpt lichtjes als ik het geluid van het machientje hoor.
"Could Charlotte tattoo me after this? Something small.." zegt Harry zodat ik het geluid niet hoor.
"I'm going to begin.." fluistert Paul waarna ik allemaal prikken voel alsof er steeds een naald in en uit wordt geduwd, wat ook zo is.
Het is verdraagzaam, niet fijn maar perfect verdraagzaam.
"If Charlotte wants to then that's no problem.." antwoordt hij dan tegen Harry.
Na een tien minuten stopt het prikkend gevoel. Goed want het was heel irriterend.
Harry is ondertussen naar de keuken en Paul gaat met een ontsmettingsmiddel over de plaats waar de g staat.
Het brandt een beetje. Ik zet me recht en kijk naar Paul. "I'll take a picture so you can see it." zegt hij vriendelijk.
Ik geef mijn gsm en hij neemt een foto. Ik kijk ernaar en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht.
"I love it thanks, just how I wanted it!" zeg ik blij. Ik stuur de foto door naar mijn broer en hoor dan dat Harry uit de keuken komt.
"Oh you're ready?" zegt hij blij als hij komt kijken. "Okay now my turn.." Hij gaat op mijn plaats zitten en kijkt me af wachtend aan.
"Draw something on here.." zegt Paul als hij me een schetsboek geeft. "I can't draw.." zeg ik grinnikend.
"You could write something.. just keep it small.." zegt Harry. Ik denk even na terwijl Harry en Paul praten.
JE LEEST
Because of you
FanfictionVervolg op 'Perfect || H.S.' 2de deel van de trilogie. !!lees eerst het 'perfect' boek als je wilt kunnen volgen!! ----------- Nu Harry en Charlotte terug samen zijn is Charlotte gestopt met haar job in België en is ze naar Londen verhuist, Ze woon...