5|| Company

212 3 0
                                    

2 maand later

We zijn nu twee maand later en Harry gaat bijna vertrekken op tour. 

Ik merk dit op omdat zeker al zijn kleren uit zijn kast zijn en er een grote koffer in de woonkamer staat waar al zijn kleren inzitten. 

Ik zit in de zetel starend naar die grote koffer, denken aan hoe hard ik hem ga missen. 

Harry komt voor me staan waardoor ik schrik en ik bijna mijn tas koffie laat vallen over mijn schoot. 

"Harry!" zeg ik geschokt. 

"Oh i scared you huh?" Ik rol mijn ogen als antwoord. 

"I have a suprise for you, it is something that is going to keep you company." zegt hij enthousiast. Ik frons mijn wenkbrauwen. 

"Get dressed and we'll go." Ik knik en loop naar boven met Harry achter me aan. 

"What is this suprise?" vraag ik als ik me omdraai naar hem en ik bijna tegen hem bots. 

"Something you really want and you are going to be so happy about it." Ik neem hem in een knuffel en kijk naar boven. 

"Yeah but what is it?" 

"If i say what the surprise is than it isn't going to be a surprise anymore.." mompelt hij als hij me daarna kust op mijn voorhoofd. 

Ik zucht en trek mijn kort shortje uit en stap in een zwarte broek met gaten op mijn knie, trek dan Harry's hemd uit en trek snel een bh aan. 

Ik kijk achter me en zie dat hij me al heel de tijd aanstaart. 

Ik trek een zwart topje aan en daarop een gebroken witte trui. 

Als laatste trek ik mijn witte sneakers aan en kijk Harry aan. 

"Ready?" vraagt hij. "No my make up and hair." zeg ik als ik naar de badkamer loop. 

Ik kijk mezelf aan in de spiegel en zucht, als ik mijn gezicht wil redden heb ik zeker nog een uur nodig. 

Harry stapt de badkamer binnen terwijl ik net mij faundation wou opdoen zegt hij, "You don't need that..." hij zucht terwijl hij het zegt. 

"I look like shit, I'm not going outside like this.." 

Harry lacht me uit en neemt mijn flesje faundation uit mijn handen terwijl hij het weg zet. 

Ik zucht luid doe snel wat mascara op dan en doe mijn haar in een staart. 

"Thanks" zegt hij als hij me kust. Hij neemt mijn hand en loopt met me naar beneden. 

Ik neem mijn Longchamp handtas en doe mijn jas aan. 

Harry stapt naar buiten en ik volg hem. Stap in de auto en Harry start met rijden. 

"Were are we going?" zeur ik. "We are going to find you company." een zucht ontsnapt uit mijn mond. 

"I know a lot with that." Harry grinnikt om mijn sarcastische opmerking en focust zich verder op de weg.

----

Na een uurtje rijden komen we aan in Ashford. 

"What the hell are we doing here?" vraag ik verbaasd. 

Harry kijkt me aan en legt zijn hand op m'n knie, "You really don't like surprises like this huh?" ik kijk hem aan met zijn wenkbrauwen opgetrokken. 

"No i love it." zeg ik sarcastisch. Hij grinnikt opnieuw en parkeert de auto. 

Als ik kijk in deze straat zijn het van die basic winkeltjes zoals in een typisch engels dropje. 

Harry zet een zonnebril op en hij stapt uit waarop ik volg. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu