12 || New York

216 1 0
                                    

Ik word wakker in het king size bed in Harry's appartement in New York. 

Het is onze derde dag al in New York vandaag. Harry is al vertrokken omdat hij vroege afspraak had bij een radio zender en daarna nog interviews. 

Ik heb met Sarah en Clare afgesproken om te gaan shoppen en central park te bewonderen. 

Sarah is Harry's drumster en Clare is de pianiste. Ik douch me snel en kleed me aan. 

Droog mijn haar en neem dan mijn handtas. 

Ik krijg een berichtje van Clara ze zegt dat ze er zijn maar dat ze wachten in de lobby omdat er veel pers is. 

Fijn. 

In New York is het nog erger dan in Londen. Ik ga met de lift naar beneden en begroet Clara en Sarah. 

"So do you know New York a little?" vraagt Sarah. "Not at all, it's my first time here." zeg ik lachend. 

"Well Sarah has been here few times so she's our guide for today." zegt Clara. 

We lopen naar buiten en de paparazzi roept van alles naar ons maar ik ben het al gewoon en negeer het. 

"Wow so being the girlfriend of Harry styles makes you famous too huh?" zegt Clara lachend. 

"Guess so" Hier volgen ze mij zelfs, in Londen laten ze mij gerust als ik alleen ben hier volgen ze mij overal. 

Sarah houdt een taxi tegen en we stappen in. 

"Harry said it was bad but this bad.." zegt Sarah. "I know, he wanted to send Kenneth with us."

 "Kenneth?" "His bodyguard." "Wow protective Harry" Zegt Clara. 

"Yeah, but it's just shopping and central park it's not going to be that bad I think, and besides I'm boring, the press will eventually get tired of me." lach ik.

"Oh here is a Bvlgari shop!" zegt Sarah enthousiast als we voor de meest dure juwelier staan die ik ken. 

"Let's go inside and act like we can affort it." zegt Clara. 

"No way, we should buy something then." "Nooo just come on." zegt Sarah als ze naar mijn bang gezicht kijkt. 

Zoveel geld heb ik echt niet hoor... al die juwelen kosten boven de 2000 euro of ja dollar. 

Clara trekt me mee binnen en we worden meteen warm onthaalt. 

"Hello! Can I help you?" zegt een lieve vrouw met rode lippenstift. 

"Hi, we are coming for ideas of engagement rings. It's actually ideas for the boyfriend, He couldn't come himself. So Charlotte can't see" zegt Sarah. 

"Yeah euhm, Charlotte is getting engaged in a few months." Zegt Clara plots. 

Mijn ogen worden groot en ik wil tegen werken maar de mevrouw neemt hen meteen mee naar de balie waar alle verlovings ringen liggen. 

Fijn. 

Ik kijk rond me en mijn oog valt op een super mooie ketting. 

Hij is rose goud en heeft een klein maar ook vrij groot diamant. Subtiel maar toch opvallend.

 Super mooi. Clara en Sarah komen terug bij mij staan. "That woman totally believed it." zegt Clara lachend. 

"Oh wauw that's pretty..." zegt Sarah als ze kijkt naar wat ik kijk. 

"Yeah I know, well come let's go this place depresses me." zeg ik lachend. 

Ik loop de winkel uit en kijk door het raam. Sarah neemt een foto van de ketting en Clara komt snel buiten. 

Because of youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu