-Пролог-

6.1K 408 83
                                    

-Беше хубаво, нали? -продума Джимин задъхан.

-Да.. -отвърнах му и се усмихнах.

-Обаче аз ще тръгвам, Кук. -момчето ме целуна по челото и стана от леглото, като започна да се облича.

-Ч-чакай, защо?!

-Семейни глупости, но обещавам, че утре след училище ще се видим. -след като се облече, той дойде до мен, а меките му устни този път докоснаха моите.

-Ох добре, до утре..-след това той излезе.

Вероятно се чудите кой съм аз, е, името ми е Джеон Джънгкук, а Джимин е ами... меко казано-гимназиалната ми любов. Двамата бяхме дванадесети клас в гимназията, а аз самият харесвах Чим ужасно много от около година. Той бе в съседния клас и се запознахме покрай най-добрият ми приятел Хосок. Всъщност преди да се осъзная, нещата прерастнаха в нещо по- сериозно, защото днес бе първата ни среща, ала свършихме, чукайки се у нас, наистина не знаех дали да се радвам, или да се разочаровам от самата ситуация...

Като цяло няма какво особено да кажа за себе си. Аз съм един нормален ученик, водещ нормален тинейджърски живот, нищо повече.

Полежах малко, а след това реших да си взема един душ, за да се освежа и малко да се поразсея от болката в задните ми части..

Бавно станах от от леглото и бавно се запътих към банята, ала пред очите ми се мярна някаква непозната дреха, захвърлена на пода. Приближих се до нея и установих, че бе якето на Джимин.

-Ох забраванко...-изрекох на глас и взех телефона си, пишейки съобщение на номера за връзка, който ми бе дал.

Джънгкук: Хей Джимин забрави си якето в нас...

Непознат номер: Джимин? Май си сбъркал номера~

Джънгкук: Ох извинявай! Няма да те занимавам повече, довиждане.

Непознат номер: Чакай де, така и така вече си пишем, искаш ли да се запознаем?

Джънгкук: Не съм много сигурен...

Непознат номер: Хайде де~ Аз съм Техюнг, а ти си?

Джънгкук: Просто Джънгкук.

Непознат номер: Приятно ми е, Куки~~

Джънгкук: Чакай, Куки?!?

Непонат номер: Ами дап~ От Джънгкук-Куки!'

Джънгкук: Ох оке, аз обаче ще оставям телефона, че да се изкъпя и ще лягам

Непознат номер: Чао, Кукии, ще ти пиша пак~!

Какво точно се случи...

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now