/09:49 a.m/

2.6K 307 140
                                    

-И после какво стана?- Джимин ме попита без да прави ни най-малко усилие да скрие усмивката от лицето си.

С него и Хосок току що си бяхме взели по нещо за хапване от магазинчето в близост до училище и се насочихме към една от пейките на двора, където можехме да ядем на спокойствие, пък и те поискаха да знаят как е минало запознанството на Те с нашите.

-После нещо си казаха с нашите, но изобщо не ги слушах и... -споменавайки тази част от цялата случка, бях започнал да се напрягам, тъй като Техюнг все още държеше в тайна краткия си разговор с родителите ми, но говорейки за вълка, известие от телефона ми ме спря от продължаването на разказа.

*Техюнг изпрати снимка*

Техюнг: Добро утро, зайче~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Техюнг: Добро утро, зайче~~

Виждайки снимката, веднага усетих как хапката, която до преди секунди дъвчех, си направи път към кривото ми гърло. Започнах да кашлям силно, а момчетата явно се стреснаха, но бързо започнаха да ме тупат по гърба в опити да ми помогнат. Отне около пет минути да спра да кашлям и наистина усещах как това момче съвсем щеше да ме убие...

Джънгкук: Техюнг, ако се опитваш да ме вкараш в гроба, определено си на път да успееш...

Техюнг: Охо, да не би зайчето ми да се възбуди от гледката ;)

Джънгкук: ЗАЙЧЕТО ТИ ЩЕШЕ ДА УМРЕ ОТ ЗАДАВЯНЕ С ХАМБУРГЕР...

Джънгкук: КАКВИ СА ТЕЗИ СНИМКИ И ТО ДОКАТО ЯМ?!

Техюнг: МНОГО ЗНАМ КОГА ЯДЕШ

Техюнг: А и се надявах на друга реакция... :')

Джънгкук: Само да знаеш, че ще сложа снимката ти на тапет

Джънгкук: Много си красив *-*

Техюнг: Знаеш ли още какъв съм?

Техюнг: Възбуден ;)

Щом Те написа това, Джимин и Хосок, които четяха съобщенията извикаха въодушевено, създавайки чувство на болка в областта на тъпанчетата ми...

Джънгкук: Те, спри до тук, че Джимин и Хосок ще ме побъркат...

Джънгкук: Прочетоха чата и сега само ме ръчкат и се закачат тъпанарите...

Техюнг: Заедно ли сте? :D

Джънгкук: За жалост

Техюнг: Горкичкият хд

Техюнг: Кога свършваш училище?

Джънгкук: Към един и нещо

Техюнг: Добре, сега ще те оставя и пак ще легна да спя

Техюнг: Но най-късно до два искам да си се върнал

Техюнг: Все пак и аз се нуждая от зайчето си~

Джънгкук: Честно казано, в момента имам хем лошо, хем приятно усещане за развитието на този чат хд

Техюнг: Забрави за лошото чувство, дечко

Техюнг: Аз съм тук, за да те карам да се чувстваш добре ;)<3

Джънгкук: Щом казваш ;)

___________________
Хейй
Какво правя с живота си jfc... ;-;
Моля ви кажете ми, че няма да увеличават престоя в училищата, това е просто ебавка, нали... Нали?! :')))
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now