/13:15 p.m/

2.8K 328 86
                                    

Беше поредният скучен ден в училище... Правихме тест по математика, а на мен не ми остана време да си препиша черновата и просто я предадох. Като изключехме това, през останалите часове отново не ми излизаха от ума съобщенията, които пратих на Техюнг. Започвах да се питам, дали не бе грешка, че му писах... Пък и за мой огромен "късмет" нямаше как да погледна дали бе отговорил, тъй като някой искаше да гледа сериал по време на часовете и Хосок или този някой ми изхаби барерията. Наистина някой ден ще го убия...

Преди да се прибера минах през близко кафене , купувайки си капучино и се отправих към вкъщи. Навън беше много спокойно. Лек ветрец, топло време и малко хора, разхождащи се по улиците, макар и да беше леко мрачно, навън бе идеално за разходки и разтоварване.

Нямах търпение да се прибера и да опитам топлото кафе, но също трябваше и да си включа телефона да се зарежда, за да проверя известията. Част от мен се надяваше Техюнг да е отговорил и да е пратил от онези свои селфита като подсигуряване, че е добре и е нямало нужда да се притеснявам, но друга част сякаш ми натякваше, че повече няма да ми пише и ще ме зареже, въпреки че той самият поиска да се сприятелим... При тази мисъл сърцето ми се свиваше...

Вървях забързано с надеждата да се прибера по-скоро, но трябваше да изчакам и последият светофар да покаже зелената си светлина, за да мога да пресека. Наложи се да изчакам 60 секунди, които устройството отброяваше. Постепенно те минаваха, а от края на улицата се виждаше, че идва луксозна черна кола. Постепенно минутата измина, а,идващата, кола спря близо до пешеходната пътека. Със същата корост от преди малко стъпах на пътя и започнах да вървя по улицата, ала в полезрението ми попадна спрялата черна кола и по-точно шофьорът и пасажерът, настанили се в нея...

___________________
Хейй
Стана ми лош навик да ъпдейтвам често и май ще се наложи да си взема почивка от писането, макар и да не ми се иска особено. Но пък поне и вие ще си починете малко от глупостите ми :D Надявам се кратката глава да ви е харесала ии
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now