/20:56 p.m/

2.5K 320 34
                                    

Вечерята минаваше като по вода. Баща ми, майка ми и Техюнг си говореха спокойно за най-различни неща, ала темата за виното продължи най-дълго. Татко много се радваше, щом Те успявяше да му отвърне при върпос от сорта на "Коя марка вина предпочиташ?" и т.н. Наистина той бе успял да го впечатли.

-Е, как се запознахте?- взимайки си от салатата, сложена на масата, баща ми попита без да отделя поглед от, седящия до мен, Техюнг.

-Покрай негов приятел от училище. Веднъж се бяхме уговорили да излезем, но той взе и Куки, та така започна всичко между нас.-преди да успея да отвърна с отговор, който преди това си бях замислил, Те ме изпревари със своя версия на случката.

Предположих, че Техюнг си бе подготвил отговори на въпросите, които баща ми можеше да му зададе, а това ме успокои до известна степен. Просто трябваше да запомня какво точно казваше и да се придържам към версиите му.

Тъй като бях приключил с вечерята си, започваше да ми доскучава, но не исках да ги безпокоя. Техюнг все още не бе изял храната си, та той дори нямаше такава възможност-баща ми постоянно го разпитваше, ала не изглеждаше сякаш на него му бе неприятно. Въпреки това на мен ми бе повече от скучно и започнах да си играя с пръстите на ръката на Те, която той бе сложил върху бедрото си.

Веднага, щом грабнах дланта му, усетих погледа му, впиващ се в мен. Не сдържах усмивката си и бързо преплетох пръстите ни а той самият леко стисна ръката ми. Всъщност точно тогава забелязах и, че баща ми бе спрял да говори, а в стаята се чуваха само звуците от движещи се прибори. Това ме накара да вдигна поглед нагоре, съзирайки топлото и приветливо изражение както на Техюнг, така и на родителите ми.

-Какво? -попитах объркан от факта, че всички се бяха вторачили в мен.

-Кук, ако искаш, отидете в стаята ти, а с майка ти ще ви извикаме за десерта.

След думите на татко кимнах и се изправих, но без да си позволя да пусна ръката на Те, дори я стиснах по-силно, а той стана след мен и тръгнахме.

-Техюнг, за какво си говорехте през последните пет минути?

-Само и единствено за това колко сладко е зайчето ми!- тойсе засмя и с другата си ръка той разроши косата ми точно преди да влезем в стаята.

-Хюнг, сериозен съм, бъди и ти такъв, моля те! -затворих вратата и започнах да оправям косата си.

-Не слушаше ли? -все още с онази топла усмивка той се приведе леко към мен.

-Заплеснах се...

-В такъв случай ще трябва да потърпиш преди да разбереш. -и за пореден път замъгли съзнанието ми с една от своите целувки, карайки дори краката ми да се подкосят.

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now