Бяла риза, черно накъсано джинси и средно тежък парфюм. Това бяха нещата, които доста дълго се колебаех дали да сложа, но най-сетне успях да се реша. Макар и уговорката, която с Те си направихме снощи, беше да гледаме филм у нас, реших да послушам Хосок и да опитам да впечатля Техюнг.
Преди да се облека, бях пооправил къщата и бях изтеглил филма "The Grudge", който бе един от любимите ми филми, но не бях сигурен дали Те щеше да го хареса. Все пак ми каза да избера каквото искам, защото харесвал филми от всички жанрове.
Планът бе той да донесе пуканки и друга храна, а аз само да подготвя филма, но и той щеше да бъде тук до десет минути, а незнайно защо не можех да си намеря място. Наистина бях развълнуван и исках да видя Те възможно най-скоро. Макар и да се познавахме от може би месец, вече го чувствах много близък и мисълта, че нямаше да си говорим само по чат просто ме изкарваше от кожата ми.
Внезапно чух звънеца на входната врата. Звукът ме накара да настръхна, но бързо си оправих косата и отидох да отворя, а пред мен... уау... пред мен бе застанал Техюнг, облечен само в черно дънки и черен суичър, чийто ръкави бе навил, ала въпреки простото си облекло имах чувството, че пред мен бе застанал модел.
-Нямаш си представа колко се молех да не съм объркал къщата! -той се засмя неловко с усмивка, която виждах за пръв път, но и такава каквато ме остави без думи. Просто стоях пред него с лека усмивка на лице и не можех да спра да се взирам в, излезлият от някоя приказка,Техюнг. -Ей, Куки, няма ли да пуснеш хюнга си да влезе?
-Извинявай! -веднага осъзнах какво правех и му направих път да влезе в къщата, а той само се засмя и докато влизаше успях да усетя аромата на тежък, но опияняващ мъжки парфюм, идващ от него.
-Донесох шоколадов сладолед и пуканки за микровълнова.-каза след като се събу.-Но, ако има нещо, ще изтичам да купя и други неща, чу ли, и без това съм паркирал наблизо? Просто предположих, че голямата кутия и двата пакета пуканки ще са ни достатъчни.
-Хюнг, не се притеснявай. Не е като да няма храна и тук.-двамата тръгнахме към хола.
-Значи можем да започваме да гледаме филма!-видимо той изглеждаше доста щастлив, тъй като не сваляше усмивката от лицето си, но не мисля, че при мен бе по-различно. -Но искам да направя нещо! -той веднага хвана ръката ми. -Името ми е Ким Техюнг и ми е много приятно да се запознаем на живо!-очите му просто излъчваха невъобразим блясък, а аз се усмихнах още по-широко и отвърнах на явното му здрависване.
YOU ARE READING
texting with a porn star ||vkook
Fanfiction"Хей Джимин забрави си якето в нас..." "Джимин? Май си сбъркал номера~" "Ох извинявай! Няма да те занимавам повече, довиждане." "Чакай де, така и така вече си пишем, искаш ли да се запознаем?" "Не съм много сигурен..." "Хайде де~ Аз съм Техюнг, а т...