Таг

2.2K 143 65
                                    

Съжалявам, че не е нова глава, но винете Kawaii_Rias за вашето разочарование, тъй като това чедо ме тагна да си напиша 10 от страховете си (всъщност май преди известно време ме бяха тагнали в същия таг, но wattpad изтри известието и не можех да се сетя за какво точно беше и кой ме тагна ;-; ) НО в момента се чудя дали да се правя на идиота, който всъщност съм, или да бъда сериозна, ала това ще видим в последствие. Ох, много ми се спи... :')

1. Ами, имам филофобия, което е страх от обвързване, влюбване и подобни неща, но съм свикнала с него и не ми прави особено впечатление, че го имам. Хд

2. Социофобия/ social anxiety това нещо тук ми скапва целия животец... Това е страх от контактуване с хората, излизане сам навън, привличане на внимание върху себе си и всякакви подобни неща, свързани със социализацията или нещо подобно на твърде голяма и необичайна степен на срам. Като цяло най-лошата част от социофобията е, че те кара да си мислиш неща, които всъщност не са истина, и ти го осъзнаваш, но продължаваш да си мислиш тези неща и те предизвикват все по-голяма доза страх у теб.

3. Ще прозвучи глупаво, но ме е страх от тъмното, тъй като ВИНАГИ започвам или да си представям нереални неща, включващи чудовища и духове, или да се боя ей така от нищото :')

4. Като малка имах ужасен страх от Самара Морган и редовно сънувах кошмари с нея *чака някой да направи асоциацията*

5. Ами, имам малък страх от получаването на амнезия. Да, понякога е добре някои неща да се забравят, но да забравиш всички свои близки, какъв си бил и да има вероятност да се промениш просто изобщо не ми харесва като мисъл и ситуация.

6. Страх ме е от запознанства, което е породено от социофобията ми, а и нямам представа как се поддържа разговор :')

7. Боя се от загубата на хора, които съм могла да нарека близки, тъй като, както казах ме е страх от запознанства и трудно се сприятелявам. Било то чрез смърт или спор, просто ме е страх от този тип загуба, защото ми е наистина трудно да нарека някого близък и после ми е доста трудно да го превъзмогна.

От какво друго ме е страхх ;-;

8. Окей това е абсурднрдно, но ме е страх да имам деца. Фактът, че няколко месеца ще трябва да пазя някакво човече в корема си, а после няколко часа да се мъча да го извадя и живота ми да е под риск просто НЕП НЕП НЕП

9. Височини... ;-;

10. Гръмотевици :') При всяка гръмотевична буря съм със слушалки, а, ако съм сама у нас се свивам в леглото и си гушкам плюшеното титанче, докато това нещо не мине :'))

СВЪРШИИ
Стига толкоз
Сега май трябва и аз да тагна някого хд

IRlyLuvU
reincarnatae
sugaandkookiies
Sugirl24

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now