-Техюнг!
След дълъг и скучен ден, прекаран в онази адска сграда, изобщо не очаквах да ми се случеше каквото и да е, но, докато си пишех домашните, чух звънеца на входната врата. Отидох да отворя и какво да видя! Техюнг стоеше точно пред мен, широко усмихнат и с роза в ръка.
-Явно съм липсвал на някого.-показвайки перлено белите си зъби, той се засмя и пристъпи напред, като ме прегърна, а аз му отвърнах, вдишвайки от неустоимия му парфюм.
-Трябваше да ми кажеш, че си се върнал.
-И да разваля изненадата? Някой друг път. -Техюнг се засмя отново и нежно погали гърба ми, а това сякаш постепенно ме хипнотизираше. -Много ми липсваше, Куки.
-Не ставай банален, Те.-без да го пускам се изкикотих и отвърнах.
-Ей, заек, ще ти дам аз една баналност! -видимо леко издразнен, но все още весел, той повиши тон и ме изкара от транса ми, като се отдръпна от прегръдката. -Между другото, нося ти и магнитче, но искам отплата за него.
-В такъв случай явно ще си остана само с тази роза. -протегнах се да взема красивото цвете, ала Те бързо я дръпна.
-И за нея искам отплата!
-Много си нахален, знаеш ли?
-Знам. Ясно ми е също, че съм красив, неустоим, умен...-започна да изрежда прехвалено, ала аз извъртях очи и го прекъснах.
-Хюнг, не искам да те слушам, влизам вътре.
-Е, поне целувка няма ли да получа?! Все пак си направих труда да те изненадам! -изведнъж изражението му от самодоволно стана жално и тъжно. Гледаше ме по такъв миловиден начин... Сякаш бе кутре, молещо за храна, нямаше как да му откажа, като ме гледаше така.
-Ох, че си дете... Поне да не стоим отвън.
-Няма да чакам втора покана!-развеселен той бързо мина покрай мен и влезе вътре, след което затворих вратата. -И това, мили ми Куки, е за теб. -веднага, щом заключих входната врата и с Техюнг отидохме в хола, той се доближи към мен, като с едната си ръка ме прегърна през кръста, а с другата ми подаде цветето.
-Благодаря ти, досаден Те. -щастлив взех розата и сложих ръце на рамената му.
-Понякога наистина искам да те убия...
-Ой, колко мило. -усмихнах се широко, а той започна да доближава лицето си към моето.
VOCÊ ESTÁ LENDO
texting with a porn star ||vkook
Fanfic"Хей Джимин забрави си якето в нас..." "Джимин? Май си сбъркал номера~" "Ох извинявай! Няма да те занимавам повече, довиждане." "Чакай де, така и така вече си пишем, искаш ли да се запознаем?" "Не съм много сигурен..." "Хайде де~ Аз съм Техюнг, а т...