/08:31 a.m/

2.9K 357 117
                                    

-Глупак...-задъхан, сънен и ядосан застанах пред Техюнг, който от своя страна се бе облегнал на скъпия си автомобил и с дяволита усмивка на лице гледаше към ръчния си часовник.

-Закъсня, Куки. Радвай се, че не съм гаден глупак, иначе до сега да съм събудил целия квартал. -той повдигна глава и ме погледна.

-Нямам думи... -без да чакам покана просто отворих вратата на колата и влязох вътре. Точно в този момент не исках да говоря с него, тъй като, ако не беше той, нямаше да ми се налага да се оправям в рамките на тринадесет минути и да бързам да се разсъня, което така и не се случи. Но пък дори не ми остана да съобразя какво да облека, ставайки бързо грабнах един бял суитчър и дънки от шкафа си без изобщо да му мисля. Пък и като знаех какъв беше най-вероятно наистина щеше да се постарае да събуди всички спящи хора, живеещи наблизо.

-Разведри се де! Знам, че ставам нахален, но ще съм извън страната за около седмица, а твоята ваканция ще е свършила когато се върна, пък и не искам да те безпокоя докато си зает с домашни... -настанявайки се на шофьорското място, той не отделяше поглед от мен, както и аз от него, ала сега усмивката му бе изменила дяволития си вид и вече излъчваше повече загриженост, отколкото нещо друго.

-Кога заминаваш?

-Днес в три часа имам полет за Китай, но още не съм си събрал нещата... А между другото ти кога видя съобщенията, които ти пратих?

-Преди има-няма петнадесет минути... -погледнах го малко злобно, след което си сложих колана.

-Милият. -засмя се Техюнг, а перлено белите му зъби излязоха на показ.-Опитай да поспиш докато пътуваме, тъй като пътят няма да е кратък.

-Но къде ще ходим?

-Изненада е!-все още засмян запали колата, а аз само въздъхнах. Бях твърде сънен, за да споря или любопитствам, поради което просто затворих очи и не след дълго започнах да се унасям.

Задушаваща миризма... макар и току що да се бях събудил и все още да бях със затворени очи, можех да усетя острия мирис на цигарен дим... Това ме накара да отворя очи и да се огледам, забелязвайки Техюнг, който стоеше до вратата за шофьорското място. Тъй като той бе застанал близо до прозореца, не можех да видя лицето му, но предположих, че силният аромат идваше от него. Малко след като се разсъних свалих колана си и излязох от колата, виждайки Те с цигара в ръка.

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now