/16:58 p.m/

3.3K 345 67
                                    

Веднага след като написах последното съобщение и го пратих на Те, телефонът ми звънна, изписвайки името на Джимин. Мелодията на рингтона ми се разнасяше из стаята, а аз не бях много сигурен дали да натисна зелената слушалка, или изобщо да не правя нищо.

На края реших да вдигна.

-Хей.. -продумах тихо.

"Хей,Кук, ти ли си биил? А аз се чудех кой ми е звънял така настоятелно." чу се лек смях.

-Ами да, извинявай, ако съм те безпокоил, просто беше казал, че ще се видим, пък и якето ти е у нас...

"Ох да... ами изскочиха ми ангажименти и не можах да те видя... А може ли да ми донесеш якето утре в училище? А и едно въпросче."

-Ами добре, ще го донеса и слушам те.

"От къде имаш номера ми?"

-Ти ми го даде, но май съм го записал грешно и попитах едно момче от училище за номера ти. Нали не е проблем?

"Не, разбира се! Просто съм забравил, че съм ти го дал."

-Ами добре. А също.. излиза ли ти се утре след училище? В смисъл, ако не си зает!-едва изрекох думите си.

"Извинявай, но и утре няма да мога, Джънгкук. Да го отложим за друг път?"

-Добре...-честно усещах как нещо в мен се срина, а от очите ми сякаш всеки миг щяха да потекат сълзи.

"Не ми се сърди, моля те! Обещавам, ще ти се реванширам, Кук, все пак те обичам!"

-Чакай, обичаш ме?

"Обичам те.~ Обаче ще затварям и ще се чуем." в гласа му се усети приятна и нежна нотка, която веднага успя да секне напиращите сълзи.

-Ами предполагам, че ще се чуем..

"Кажи, че ме обичаш и ти дее! Иначе ще ми е мъчно!"

Неусетно се усмихнах. Може би предположенията ми от преди разговора с Техюнг са били грешни.

-А, ако не го кажаа?

"Ще плачаа!"

-Тогава и аз те обичам. -засмях се и му отвърнах.

"Джънгкук ме обичаа! Аз обаче ще затварям. Чао Кук~" след това той затвори.

С широка усмивка оставих телефона на бюрото си и започнах да чета урока. Като цяло ми беше малко трудно да се концентрирам покрай това, което стана. Та Джимин ми каза, че ме обича! Какво по-хубаво от това?! Може би това бе един от най-прекрасните дни в живота ми!

___________________

Хейй
За сега беше това, макар че стана много бозава част :')

За пръв път пиша нещо, в което има Джикук, и се чувствам странно хд Викук станчето в мен умира :'))
Все пак се надявам бозата да ви е харесала ии
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now