/15:42 p.m/

2.5K 331 60
                                    

-Та какво ще обличаш утре?-засмя се Хосок, който се бе излегнал на леглото ми, но бе застанал така, че главата му да виси от ръба, а аз бях седнал на стола до бюрото си.

-Предполагам нищо особено... все пак просто ще излизаме, няма да е нещо особено.-бях се загледал към тавана.

С Хосок бяхме много добри приятели и реших да му споделя за Те, но пък и той самият ми каза, че бил забелязал, че съм получавал съобщения от някакъв си Техюнг и започна да ме разпитва. Тъй като за пет години, прекарани заедно в училище, сме си споделяли какви ли не неща, се престраших да му кажа и сега той знаеше за Техюнг, даже се зарадва като разбра цялата история.

-Прав си, но все пак трябва да го впечатлиш. А и той беше с... с колко години беше по-голям от теб?

-Четири.-този път го погледнах, а той бе ококорил очи.

-Цели четири?! И казваш, че си го видял в скъпа кола когато сте се засякли? -кимнах в отговор.-Кук, съветвам те поне мъничко да се изтупаш, поне една риза сложи.

-Но, Хосок, това не е среща! Само приятели сме, колко пъти да ти повтарям?

-Имаш ли негови снимки?-той продължи да говори, все едно нищо не му бях казвал.-Искам да видя как изглежда.

В отговор просто завъртях очи и му подадох телефона си, чиято парола той знаеше.

-В една от папките имам две-три негови снимки. -всъщност бях запазил снимките, които Те ми беше изпратил. Просто...не знаех защо ги запазих, но не можех да отрека, че бе хубав.

-Не съм гей, но за него бих станал.-подсмихна се Хосок и ме погледна преди да ми върне устройството.-Извадил си голям късмет, Кукстър, само да се надяваме, че не е педал, който те използва.

-Не мисля, че е такъв, пък и да е, аз не го харесвам.

Хосок знаеше повече от добре, че имах чувства към Джимин, но не спираше да ми натяква да го забравя, тъй като не пропуснах да му кажа и какво се случваше между нас.

-Джънгкук, знаеш какво сме си говорили.

-Знам...

__________________
Хейй
Когато си на кпоп дискотека и си толкова антисоциален, че пишеш фик хд В другата глава момчетата се срещаат~ Кой е развълнуван хдд Бзк бзк надявам се главата да ви е харесала ии
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora