/14: 17 p.m/

3.1K 325 59
                                    

-Д-джимин...-дишах накъсано. Нежните устни на Джимин си правеха път по врата ми, а ръката му бавно и грубо масажираше пакета ми.

Момчето работеше толкова умело с ръката си, а в резултат на това, измъчени стонове се лееха от устните  ми. Усещах как тялото ми се нагорещявяше все повече и повече с всяка изминала секунда, а капчици пот се образуваха по челото ми.

Бях вплел пръсти в косата му, а той с лекота захапваше кожата на врата ми и не спираше да ме дразни там долу. От цялото удоволствие, което пораждаше у мен, започвах леко да присвивам пръстите на краката си и да стискам колкото можех кожения диван в хола на къщата.

-Шшт, тихо, Джънгкук. -той изрече грубо, дишайки право срещу навлажнената ми кожа, и, карайки ме да настръхвам.

Глухо скимтене напусна устните ми веднага, щом вкара ръка под плата на долната част от тялото ми. С меката си като кадифе длан галеше надървеният ми член, а пръстите му леко гъделичкаха главичката ми при всяко погалване.

Не отричах, че ми харесваше, даже напротив... Тези негови действия пораждаха у мен чувството на ужасна жега и ме караха да изпитвам нуждата да ме съблече и направи свой. Караха ме да го желая силно и да си мисля какво щеше да прави с мен, което ме възбуждаше още повече.

-Легни, красавецо, искам те под себе си. -с лека певческа тоналност той сякаш ми заповяда, изваждайки ръка от долницата ми и побутвайки ме да легна на дивана.

Краката ми все още бяха на пода, а по бързото повдигане и спадане на гръдния ми кош си личеше, че това ми харесваше.

Джимин не си направи труда да свали тъмносинята тениска, която бях облякъл. Бавно и внимателно той я повдигна колкото да вижда корема и гърдите ми, след което лека усмивка се изписа на изящното му лице.

-Даже по зърната ти мога да разбера колко си възбуден, Кук. -все още усмихнат той се наведе и мъчително бавно облиза лявото ми зърно, а при допира на горещият му език до тази моя зона, стиснах очи и изстенах.-Точно така, искам да чувам гласа ти.

Грубият му глас се разнасяше из стаята, докато аз стенех глухо и се гърчех под него, завладян от действието на езика му върху мен. Не исках това да свършва... 

...


За пръв път ми се отдаде възможността да го гледам как спи, но не исках да бъде за последно, исках по-често да лежа да него и да го гледам как сладко си спи. Умереното му дишане, малките кичури, криещи части от прекрасното му лице, и самото му спокойно изражение караха в стомаха ми да захвърчат пеперуди за пореден път.

Честно казано, бях заслепен от неземната му красота, но въпреки това в главата ми от известно време бе започнала да се върти една мисъл, която не ме оставяше на мира...

-Джимин.-продумах тихо, но веднага, щом го сторих, той отвори очи, вглеждайки се право в мен и стряскайки ме. -Т-ти н-не спеше ли?

-Преди малко се събудих, но дремех.-момчето, лежащо до мен, изрече сънено.-А какво има?

-А-а нищо, н-нищо! -усещах как бузите ми се нагряваха, а аз самият започвах да се чувствам неудобно.

-Да не би да искаш още?-той се усмихна и изрече, като ме накара да се чувствам сигурен в това, че бях станал като домат.

-Н-не... н-не е това...

-Ами? -не смеех да го погледна в очите.

-Джимин... ние изобщо двойка ли сме?

-Кук, какви ги говориш? -от срам и неудобство не спирах да гледам в страни, ала тази мисъл ми се въртеше в ума твърде дълго време и трябваше да го попитам.

-Просто питам...

-Моля те не ми задавай глупави въпроси... Аз ще тръгвам и довечера ще ти пиша, чу ли? -Джимин стана от дивана и започна да се облича.

-Няма ли да останеш?

-Извинявай, имам уговорка с едни приятели...

-Ох, добре...

След броени минути той излезе, оставяйки ме сам. Прав ли бях да предусещам, че нямаше изобщо да ми пише...

___________________
Хейй
Докато писах главата, не спрях да кринджвам.... Време е да спра да опитвам да пиша смутове, защото всички знаем, че не струвам в това хд Пък и мисълта, че писах Джикук, и, че Джимин беше семе (отгоре) просто... мне... Запазете ми място в ада, моля.. Абе, надявам се главата да ви е харесала, дано не сте кринджавали също като мен ии
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookOnde histórias criam vida. Descubra agora