/11:57 a.m/

2.3K 278 17
                                    

-Кук, колко пъти трябва да те питам едно и също нещо? -Хосок се провикна от другия край на стаята.

-Извинявай не слушах... Би ли повторил? -до сега лежах на леглото на приятеля си. В ума ми се въртяха мисли единствено отнсно бала и не бяха особено благоприятни.

-Намачкана ли ми е ризата?

-Не, не е. -набързо го погледнах и отвърнах, след което отново забивайки поглед в тавана.

След вчера се чувствах наистина ужасно. Разговорът с Те и по-точно въпросът му относно това защо не съм го поканел като мой кавалер ме мъчеха все още. Излъгах го, че не си падах по тези неща, тъй като въпросът му бе твърде внезапен. Всъщност щях да ходя на бала с Джимин, Хосок и дамата му, но не исках да викам Техюнг... Твърде много се боях да го поканя, но страхът не бе предизвикан от евентуално отказване на поканата, а от самото му появяване на бала и присъствието му там... Все пак това бе Ким Техюнг! Всички обичаха това момче и не бе рядко явление, щом излизахме на срещи, някакви си момичета да му се лепят от нищото... Познавах съученичките си и знаех, че подобно нещо можеше да се случи и там, а ,видех ли Те да прави комплименти на други, да се усмихва или да докосва други , нещо в мен започваше да кипи...

-Джънгкук, какво ти има? -усетих, че Хосок седна на леглото, тъй като матракът се размърда, и това ме накара да го погледна.

-Толкова ли личи...

-Определено ти личи, а сега да чуя.-побутна ме, като с поглед намекна да му направя повечко място, и без да се противя му направих място да легне до мен.

-Излъгах Техюнг за бала...

И двамата гледахме към белия таван, а атмосферата в стаята бе станала тиха и успокояваща. Винаги ми е било спокойно и приятно да говоря с Хосок. От доста години двамата бяхме добри приятели и сме се подкрепяли в какво ли не. На него първо казах, че съм гей, той бе първият човек, който разбра за това, че харесвах  Джимин, и знаеше за какво ли още не! Същото важеше и при мен-аз бях този, който разбираше за новите неща в живота му. На него човек можеше да има доверие, той имаше такова излъчване и приемаше всички, каквито са си. Най-вероятно, за това и имаше толкова много приятели, но винаги казваше, че аз съм му най-добрият.

-Тоест?-попита ме той.

-Казах му, че няма да ходя, а реално ще идвам с вас... -издишах тежко. Осъзнавах, че цялото това нещо бе безумно, но какво щях да кажа на Те? Ревнувам те от всеки и не искам да идваш? Точно като някое недорасло хлапе, какъвто явно бях...

-Но защо? До колкото разбрах Джимин щял да води гаджето си, но пък той бил на работа по това време. Имам чувството, че тези актьори ги викат когато им скимне...

-Така си е. -засмях се на гримасата, която бе направил Хосок. Той знаеше, че гаджетата ни бяха порно звезди и, макар да не одобряваше работата им, ги харесваше като хора и нямаше нищо против Техюнг и Юнги. -Но знаеш ги момичетата! Особено Йерин и Бум, точно в тях съм сигурен, че ще му се лепнат...

-Не мисля, че той би им обръщал внимание, все пак е твой кавалер.

-Това ми е ясно, но всички ще го заглеждат дори и да е около мен, а аз не искам да привличам внимание или пък да се разбира, че съм гей.

-Имаш право, но не бива да го лъжеш. Той ти е гадже, трябвало е да му кажеш направо, пък и Кук от кога ти пука за другите? Майната им, важното е с Техюнг да си прекарате добре.

-Така е, но май вече е късно да го поканя...

-Екскурзията и балът са след два дни, имаш време да помислиш до тогава и не мисля, че е късно, просто му кажи, че си си променил мнението. -той стана от леглото и отново отиде пред огледалото, за да оправи косата си.-Само Джимин ще стане трето колело, ала съм сигурен, че ще намери как да се забавлява.-погледна ме усмихнат.

-Най-вероятно ще се напие и ще иде в стаята да сваля Юнги по видео чата. -застанах седнал и се засмях.

-Не искам и да знам... А ти си помисли, чу ли?

-Чух и ти благодаря много.-изправих се, поизтупвайки костюма си.

Вече не се чувствах толкова зле и се радвах, че можех да поговоря с Хосок за това. Този човек винаги успяваше да ми оправи настроението и да ми вдъхне увереност.

-За това са приятелите, Кук.

___________________
Хейй
Тъй като историята е към края си, ще ви задам един въпрос, който ми дойде като идея преди известно време:

Искате ли да направим Q/A (т.е вие задавате въпроси към героите от историята и те ви отговарят) в следващата глава?

Очаквам отговорите ви!

Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookWhere stories live. Discover now