/9:37 a.m/

3.1K 355 118
                                    

Техюнг: Кукиии~ Тук ли сии~?

Техюнг: Кукииии

Техюнг: КУКИ

Джънгкук: КАЖИ

Техюнг: Тук сии*~*:D

Джънгкук: Мхмм

Техюнг: Какво правиш?

Джънгкук: Чакам да дойде време за голямото междучасие, а ти?

Техюнг: Амии току що станах

Техюнг: Днес съм в почивка*~*

Джънгкук: От работа?

Техюнг: Дап~~

Джънгкук: А то ти какво работиш?

Техюнг: А нищо особено.. Нормална работа

Джънгкук: Е каква работа :D

След като изпратих това, му отне около 5 минутки да отговори. Явно не обичаше да споменава за работата си.

Техюнг: Ами няма особено значение, Куки.

Джънгкук: Извинявай, че питах, но, ако се занимаваш с нещо незаконно, не ми пиши вече.. ;-;

Техюнг: Не бее.. Работата ми не е незаконна, но нека да сменим темата.

Джънгкук: Ох слава богуу, и амии как си днес?

Техюнг: Не можа ли да измислиш нещо по-добро? :D

Джънгкук: Абе яяя...

Джънгкук: Радвай се, че изобщо си направих труда да мисля нещо!

Техюнг: Спокойно радвам се, но и реакцията ти беше сладка :D

Джънгкук: В смисъл? :|

Техюнг: Нищоо

В същия миг звънецът би и осъзнах, че трябваше да занеса якето на Джимин.

Джънгкук: Ох айде аз ще те оставям

Техюнг: Защоо :')

Джънгкук: Трябва да занеса якето на един приятел

Техюнг: Ох.. ще ми липсваш :')

От това негово съобщение усетих как ритъмът на сърцето ми се ускори с един удар повече, а бузите си усещах с една идея по-топли.

Прибрах телефона си в джоба на дънкито си, като взех грижливо прибраното яке на Чим от своята раница. Не знам защо, но леко бързах докато ходех и до няколко минутки бях пред вратата на стаята на Джимин. Отваряйки , леко подадох глава през вратата, за да видя, дали в стаята имаше някого. На един от чиновете беше седнал той. Усмихнат нежно Джимин се бе загледал в екрана на телефона си, а аз тихо влязох в стаята и се приближих до чина му.

-Джимин. -продумах, изваждайки го от хипнозата на телефона му.

-М? А хей Джънгкук. -той го заключи и остави настрана.

-Нося ти якето.-усмихнах се и му го подадох.

-Мерси. -той също се усмихна, но след това настана тишина.

Нещо вътре в мен ми казваше да направя нещо и да не седя като пън, нещо в мен ми казваше да го целуна и да укротя биещото си сърце.

Леко се наведох към лицето му, притваряйки очи. Можех да усетя дишането му, а сърцето ми вместо да се укроти заби по-бързо. Исках тази целувка повече от всичко, желаех да опитам от сладките устни на Джимин още веднъж, но... точно когато бях на път да го целуна, той отдръпна глава и продума.

-Мерси за якето, Кук, аз ще отида да хапна нещо, че огладнях. -каза и без дори да ме поглежда излезе от стаята.

Направих ли нещо... Внезапно изпитах чувство на паника и извадих телефона си.

Джънгкук: Те, имам нужда от съвет

Техюнг: Казвай

Техюнг: Слушам те

Усещах как чувство на болка ме обземаше, а в гърдите ми се бе настанила силна болка..

Джънгкук: Не знам как да обясня...

Техюнг: Опитай Куки

Джънгкук: Наистина не мога...

Техюнг: А можеш ли да говориш?

Джънгкук: Да говоря?

Техюнг: Ще ти звънна

Техюнг: Искам само да вдигнеш

-------------------
Хейй
Ох покрай цялата олелия в училище най-сетне намерих време да напиша глава на нещо, която се надявам да ви е харесала~
Също само на мен ли ми стана леко мъчно за Куки? :')
Извинявам се, ако съм допуснала грешки ии
Чао за сега~

texting with a porn star ||vkookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant