"Best kan movie tadi?" Sara memandang Razif sambil tersenyum.
"Of course lah best sebab ada Captain America"
"Eh sebab ada Iron-Man lah!"
"Iron Man takde pon cerite tu boleh jalan. Cube takde Captain America?" Razif senyum sinis dan memandang Sara melalui ekor mata.
"Captain America takde pon cerite boleh jalann" Sara menjulingkan mata ke atas
"Sekarang siapa ketua dekat Avengers? Captain America kan?"
"Ahh tak kesah tapi Iron Man tetap di dalam hatii sayaaaa" Sara mendepakan seperti kanak kanak 9tahun yang baru bertemu dengan ibunya.
"Bukan hebat mana pon IronMan tu. "
"Captain America pon tak hebat. Setakat lindung guna kuali merah biru putih tu je" Sara menjulingkan matanya dan kali ini dia memuncungkan bibir nya.
"Ha buat la muka macam tu lagi, aku tinggal kau dekat sini nanti" Razif mengugut dan dia meninggalkan Sara di belakang.
Membulat mata Sara bila melihat Razif mula meninggalkannya. Tanpa berfikir, Sara terus berpaut di lengan Razif.
"Aku kan bini kau. Mana boleh tinggal bini " senyum Sara meleret bila dia dapat mengejar Razif.
Razif sedaya upaya menyembunyikan senyumannya.
"Erm rasanya bila eh parasit nak lepaskan tangan aku?" Razif memandang Sara
"Ohh parasit eh? " Sara melonggarkan pautannya. Tiba tiba dia menggenggan tangan Razif
"Eh pegang tangan tiba tiba kenapa do?"
"Nanti takut kene tinggal dengan kau hiks" Sara membuat muka comel.
"Gedik la kau harini hahaha" Razif membalas genggaman Sara
"Manja lah"
"Dah gedik tu gedik je la"
YOU ARE READING
SARAZIF ✔️
Historia CortaPerasaan benci kalau asyik dilayan akan timbul satu perasaan luar biasa; SAYANG