Uwaga! Problem z tym rozdzialem!
Nie wiem dlaczego, ale coś się stało i wattpad skopiowal mi rozdział z innej opowieści! Przepraszam za pomyłkę.Obudził mnie zapach naleśników. Tak, właśnie tych naleśników z sosem toffi. Uwielbiam go. A jeszcze bardziej uwielbiam jak przyżądza mi je Luis.
Podparłam się i już miałam wstać, ale poczułam ból. Złapałam się za obolałą głowę. Zgiełam nogę i znów poczułam ból i pieczenie. Odkryłam kołdrę i zobaczyłam ranę na kolanie.
Za dużo wypiłam.
Ale chyba powinnam pamiętać, co stało mi się w nogę. - pomyślałam.
Zeszłam z łóżka i spojrzałam w lustro. Moje odbicie mówiło samo za siebie, że wyglądam jak czatownica z podkrążonymi oczami.
Ubrałam się w dresy i jasną podkoszulkę na cienkich ramiączkach.
Odświeżyłam się. Wreszcie wyglądam jak człowiek. Zrobiłam lekki makijaż i zeszłam na dół. Ten zapach mógłby zawsze się tu unosić.
- cześć księżniczko, jak się spało? - zapytał smarząc placki na naleśnika.
- głowa mnie boli. - odparłam i usiadłam na krześle przy stole. - nie pamiętam skąd ta rana na kolanie. A ty wiesz?
- byłaś mega pijana. Wskoczyłaś na Jess i niechcący spadłaś z jej pleców. Byłyście tak schlane, że potykałyście się o własne nogi. - powiedział.
- o nie....
Luis zaczął się śmiać. Po chwili położył przede mną talerz z naleśnikami. Pięknie pachniały, ale z powodu ze bolała mnie głowa odechciewało mi się je zjeść.
- smacznego! - powiedział i pocałował mnie w głowę.
- nie chce mi się - mruknęłam z grymasem i odepchnęłam talerz.
- w tej chwili masz zjesć! Ma to mi wszystko zniknąć z talerza! - krzyknął z udawaną złością.
- już, jem, TATO!
CZYTASZ
Nowa Ja Część1
RomanceTa książka opowiada o dziewczynie, która uzależniła się od papierosów, narkotyków i picia. Na niczym i na nikim jej nie zależy. Ale gdy poznaje nowego chłopaka w szkole, jej świat staje do góry nogami. Książka opowiada nie tylko o tej dwójce, ale i...