14

1.2K 82 2
                                    

Pierwszy raz w szkole, czułam się lubiana. Wszyscy mi gratulowali, że znalazłam złodziejkę dzienników. Niektóre osoby, zażalały, że znowu będą musiały się uczyć.
  Nie wiem skąd oni mają nagranie jak na nią wskoczyłam.
- Soff, to było niezłe - powiedział mój kolega z klasy, Tobby.

- Nie przesadzaj...- odpowiedziałam.

- nie przesadzam.
  Wtedy podeszła do mnie Jessie, a ja się zdziwiłam, bo przecież nie uczy się tu.

- O Boże co ty tu robisz? -zapytałam.

Jessie szybko do mnie podbiegła uradowana i mocno przytuliła.

- Przepisałam się do twojej klasy! Super, co nie? Wolę uczyć się z tobą, niż siedzieć z kujonami i bez przyjaciół. - powiedziała, a ja poprostu zdębiałam.

-  O jezuniu, serio? Ale będzie mega fajnie z tobą!
Potem przyszedł Luis ze swoimi kumplami. Też się zdziwił co ona tu robi.

NA LEKCJI;
Perspektywa Jessie;
- dzień dobry wszystkim. Znów do naszej klasy doszła kolejna osoba. Jest nią Jessie Tomson. - powiedziała nauczycielka.- chciałabyś coś o sobie powiedzieć? 

- Hmm...lubię robić zakupy i grać w siatkówkę, chodzę na zajęcia taneczne razem z Soffie i Luis'em. - powiedziałam, siadając z Michelle.

Gdy pani zaczęła lekcję, ktoś puknął mnie w plecy. Gdy się odwróciłam zobaczyłam blond-włosego chłopaka.

- Masz super tyłeczek.- powiedział , szczerząc zęby.
- no wiem - powiedziałam dla śmiechu.
   Lekcja minęła ciekawie, jak nigdy. Ten chłopak pukał mnie palcem w plecy jakieś 10 minut. Ale muszę przyznać, że nie jest za brzydki.
Po szkole odprowadziłam Soffie do domu.

Soffie:

Po szkole Jessie odprowadziła mnie do domu Joe'go.
Gdy od razu weszłam do domu napadł na mnie Joe.
- dostałaś list! Nie wiem od kogo, nie chciałem go otwierać. - powiedział, smarząc jajka.

- serio? Do mnie? Ciekawe kto by to mógł być?
Rzuciłam plecak obok mojego łóżka i chwyciłam kopertę z biurka.
Otworzyłam ją i wyjełam z niej najpierw list, a później drugą, mniejszą kopertkę.
Gdy przeczytałam pierwsze dwa wyrazy, pierwsze zdanie..... To jest niemożliwe. Łzy płynęły mi strumieniami. To nie może być prawda. ..

Zgadniecie od kogo ten list?
Krótkie, tak wiem. Postaram się z następną i dziękuję za 700 wyświetleń! ❤💜❤

Nowa Ja Część1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz