,, Vstávaj Becca, musíme ti s ocinom niečo povedať. Obleč sa a príď dole.'' hovorila mi mamina pričom odhŕňala závesy.
,, Mamiiii, nechaj ma spať.'' povedala som do vankúša v polospánku.
,, Nemala si ísť tak neskoro spať. Už sa postav z tej postele. Nechci aby som ťa obliala studenou vodou.''
,,Áno áno už vstávam. Necháš ma obliecť sa alebo ti tu mám spraviť striptíz?'' povedala som so smiechom.
,, Ale ti je do smiechu. Čakám ťa dole.'' povedala a odišla.
Ách prečo musím mať takýto život. Čo by som dala za kvalitný spánok. Veď je sobota preboha. Už o 8 ráno ma musí budiť. Čo je také dôležité ako spánok ? Asi po 15 minútach konečne oblečená som sa pomalým krokom vydala dole.
Keď som bola pri obývačke, všimla som si na gauči sedieť aj brata s ocinom.
,, Čo sa to tu deje? Mama.. dúfam že nie si ...tehotná...''
,, Nie Becca, prestaň. Chceme vám s otcom oznámiť... že sa sťahujeme..do Amsterdamu. Spolu s otcom sme tam dostali skvelú prácu a aj veľmi dobre platenú. ..Sťahujeme sa už zajtra.''
To si snáď robí srandu. Toto nie..
,, Čo prosím? Toto nemôžeš myslieť vážne. Mami veď tu mám školu a úžasných kamarátov a ty mi tu hovoríš že sa sťahujeme do Amsterdamu? Tak to snívaj!! ''
Povedala som zo slzami v očiach a rozutekala sa do svojej izby.
,, Rebecca stoj..'' počula som ako na mňa mama kričí z obývačky.
Toto je snáď zlý sen. Ja spím, určite sa mi to sníva. Ja sa nemôžem sťahovať. Ja nechcem ísť preč. Chcem zomrieť...
O 2 dni neskôr..
S rodičmi som celý ten čas neprehovorila ani slovo. Zničili mi život. Môj brat zostal v Londýne so svojou priateľkou. Prečo som si nenašla aj ja nejakého chalana. Možno by som tam mohla zostať aj ja.
,, Tak a sme tu. Toto je odteraz náš nový domov..'' povedal otec s úsmevom na perách.
,, Skvelé.'' odpovedala som nahnevane.
,, Rebecca nemusíš byť hneď taká hnusná uvidíš že si tu zvykneš. Zajtra ideš do novej školy určite sa ti bude páčiť a nájdeš si tam aj nových kamarátov. '' pokojne povedala mama.
,, No tak to určite.'' odfrflala som .
Všetci sme vystúpili z auta a vybrali sa ku novému domu. Bol celkom dosť veľký a pekný. Možno si zvyknem, no chce to čas. Otec otvoril dvere a vstúpili sme dnu. Na ľavo od dverí bola veľká obývačka s telkou skoro cez celú stenu. Kuchyňa bola dokonalá a nádherne zariadená. Vybrala som sa na poschodie popozerať ďalšie izby. Našla som tam veľkú izbu stvorenú ako pre mňa.
,, Wááu.'' zostala som ako pribitá k zemi a s otvorenými ústami sa pozerala na veľkú posteľ.
,, Pekná že? S ocinom sme sa nevedeli rozhodnúť akú veľkú posteľ ti kúpiť, dúfam že sa ti páči.''
,, Jasné že sa mi páči mami.. Ale ja som bola spokojná a šťastná tam v Londýne. Nevieš si ani predstaviť aké to bude pre mňa ťažké zvyknúť si na nový domov. A takisto aj na novú školu.'' dopovedala som a už sa mi hrnuli slzy do očí.
,,Ja viem Rebecca, ale uvidíš rýchlo si tu zvykneš, určite sa budeme vracať do Londýna, veď je tam Timothy s priateľkou.''pohladila ma po chrbáte.
,, Ách mami.. Pokúsim sa o to. Idem si vybaliť pár vecí a pôjdem potom spať aby som zajtra nezaspala do školy. Ahoj, ľúbim ta..''
,, Aj ja teba Becca,'' odpovedala a s úsmevom na perách sa pobrala preč.
Pustila som sa do vybalovania. Medzi tričkami som našla pár fotiek, kde som bola ja s mojou najlepšiu kamarátkou Biancou.
,,Ách Bianca, prečo..''Povedal som si sama pre seba. Utrela som si slzy a pokračovala ďalej vo vybalovaní vecí..
___________________________________________________________________
Ahojte, rozhodla som sa, že začnem písať príbeh. Dúfam, že ho bude niekto čítať :D :) Budem rada, ak mi dolu napíšete váš názor po prípade čo by som mala zmeniť.. :)
- Simonet
YOU ARE READING
Amsterdam
FanfictionČo sa stane, keď sa 18 ročná Rebecca Haynes dozvie, že sa sťahuje preč z jej milovaného Londýna do Amsterdamu? Zvykne si na novú školu? Nájde si nových kamarátov? A čo sa stane, keď spozná Martina a potom zistí, že ho niekto uniesol? 1. a 2...