28. časť

321 28 0
                                    

,, Martin! Preboha!'' tak silno som vyletel zo zeme, že som sa potkol o posteľ a rozprestrel sa na podlahe.

,, Čo tu robíš preboha? A prečo som polonahá? Dúfam, že sme ne...'' nenechal som ju dopovedať.

,, Nie to hádam nie. To nie je možné. Čo sa tu včera stalo?'' bol som totálne mimo. Na nič som si nepamätal. To sme sa až tak opili?

Becca vystrelila na nohy a rýchlo sa obliekla.

,,Ako sme sa sem dostali? To nie je možné..'' pomaly si sadla na posteľ.

,, Ách, prečo si na nič nepamätám.'' prisadol som si k Becce a búchal si hlavu o ruky.

,, Haló? Justin?'' zrazu sa ozval niečí hlas za dverami. Najprv som ho nevedel identifikovať no potom sa vo dverách objavila Mia.

,, M-Martin..?'' z ťažka preglgla.

,, Čo tu robíš Mia? A prečo tu hľadáš Justina?''

,, Ja.. Včera som videla ako sem Becca s Justinom šli tak som ich chcela len skontrolovať či sú v pohode. A čo tu robíš ty?'' prečo by ich už len ona kontrolovala. Prišlo mi to strašne divné.

,, No ja.. ja si vôbec nespomínam. Zobudil som sa tu na zemi, neviem ako som sa sem dostal..''

,, A Justin? Ten tu nie je?''

,, Vidíš ho tu snáď?'' odpovedala Becca za mňa. Všimol som si ako Mia znervóznela. Hrýzla si do spodnej pery.

,, Viem, že to vyzerá všelijako ale nespali sme spolu. Teda.. dúfam.'' Becca sa postavila z postele. ,, Ja už asi pôjdem. Nechám vás osamote, idem nájsť Lauru.'' ani som ju nestihol zastaviť a už zatvárala za sebou dvere.

Z pohľadu Rebeccy

,, Laura? Si tu?'' ani som neklopala. Hneď som otvorila dvere.

,, Tu som Becca.'' kričala na mňa Laura z kuchyne. Pravdepodobne je sama doma.

,, Prepáč, že som sem len tak vtrhla ale mám kopec otázok.'' obe sme si sadli za stôl oproti sebe.

,, Pamätáš si niečo zo včera? Ako som odišla po prípade s kým?''

Z pohľadu Laury

Ruky sa mi začali potiť. Vedela som, že sa to spýta. Nemala som odvahu povedať jej pravdu..

,, Asi ťa sklamem..'' stále som rozmýšľala, či jej to mám povedať. Pozrela som sa na jej smutnú tvár. Videla som ako ju to trápi. ,, Stalo sa niečo?''

,, Stalo Laura. Stalo.. Mám taký pocit, že som sa vyspala s Martinom ale neviem to na sto percent. Vážne si zo včerajšku nič nepamätám, asi sme to prehnali s alkoholom.'' nie Becca, to Mia vás opila a pravdepodobne niečo bolo v tom alkohole..ale to som jej nemohla povedať.

,, Som strašne zúfalá. Čo ak je to pravda Laura? Čo ak..'' ani to nedopovedala a už jej slzy stekali po líci. ,, Nechcem aby kvôli mne Martin prišiel o Miu.'' iba som sa na ňu pozerala. Nemala som slov.

,, Becca. Pozri sa na mňa.'' nedokázala to tak som jej zdvihla hlavu.

,, Určite sa to nejako vyrieši.'' snažila som sa ju utíšiť.

,, Nie nič sa nevyrieši..'' oči mala plné sĺz. ,, Idem domov.'' zrazu sa postavila a smerovala ku vchodovým dverám.

Viem, že to budem ľutovať ale musím jej povedať pravdu.

,, Becca počkaj!'' kričala som na ňu. Najprv šla ďalej ale potom sa zastavila.

,, Musím ti niečo povedať.''

/FLASHBACK – Martinová párty/

Nohy ma boleli ako koňa. Nemohla som ďalej tancovať, šla som si teda po nejaký drink. Moje telo sa ale prudko zastavilo, keď som si všimla ako Mia dávala barmanovi do trička peniaze. Čo to má preboha znamenať? Sadla som si teda ďalej a pozerala sa o čo sa to snaží..

Po chvíľke, keď prišiel Martin sa k nim pridal aj Justin a Becca. Neskôr som to pochopila. Mia sa ich snažila opiť. Ale prečo?

Zrazu sa Becca postavila. Využila šancu, keď šiel na chvíľu Martin niekam preč. Zo sebou zobrala Justina a Beccu. Mala som sto chutí sa za ňou rozbehnúť ale to som ešte nevedela o čo jej ide. Sledovala som ich až k izbám. Potom mi to došlo. Vôbec som si nemyslela, že je taká podlá.

Hneď ako Mia odišla domov som šla za nimi do izby, kde ich nechala polonahých. Nenechám to len tak.. Toto jej nevýjde.

,, Tak poď Justin.'' bol strašne ťažký. Mal na sebe len boxerky tak som ho musela ešte obliecť.

Justina som odniesla domov, bolo by blbé, keby som ho len tak nechala nikde na zemi. Taká zlá zase nie som. 

/ FLASHBACK – END/

Jej výraz hovorí za všetko. Sánku mala na podlahe.

,, Prepáč Becca, ja som to už nevydržala. Musela som ti to povedať. Keby si to zistila neskôr, určite by si sa na mňa hnevala, že som ti to nepovedala hneď.''

,, Nemôžem tomu uveriť. A ja som si myslela, že Mia je celkom milá baba.. Žeby bola tohto schopná? To som vážne nečakala.. Ale ako sa dostal Martin ku mne do izby?

,, To vážne neviem Becca. Určite vám do tých pohárov dali aj niečo iné. Nie je to len alkohol.''

,, Musím si na všetko spomenúť Laura, aj keď to bude veľmi ťažké....'' 

AmsterdamWhere stories live. Discover now