To snáď nie je možné. Keď som zbadala tú osobu myslela som, že skolabujem. Nebol to Garry. Bol to Julian. Nechápala som čo sa deje.. Kde je Garry?
,, Vážne ste si mysleli, že vás ten chlap odtiaľto dostane? Hah, prečo ste tak naivný?'' tušila som to. Oklamal nás...
,, Máte smolu, Garry vás nepríde zachrániť. '' ako to mohol zistiť?
,, O čom to hovoríš?'' spýtal sa ho Martin.
,, Nerob zo seba ešte väčšieho hlupáka. Dobre viem o čo sa snažil. Doplatil na to..'' keď to dopovedal sa mi zastavilo srdce. To nemôže byť pravda.. Nie.. On ho určite zabil..
,, Prečo to robíš? Veď on za nič nemohol, ako si ho mohol zabiť? '' začala som naňho kričať. Bolo mi jedno, že by ma mohol potom aj zabiť ale už som mala toho dosť.
,, Keď nebudeš držať hubu, zabijem aj teba.'' no len aby som ho nezabila ja prvá..
,, Zajtra pôjdete späť do mlynu.. Majte sa holúbkovia.'' začal sa smiať. Však jeho to prejde..
,, Takže on ho naozaj zabil. Neklamal nám. Určite by nás stadiaľto dostal, len Julian to nejako zistil..'' hovoril Martin.
,, Ja nechcem ísť spať do tej hnusnej pivnice. Stadiaľ sa už vôbec nedostaneme preč..'' len keď som si nato spomenula sa mi dvíhal žalúdok.
,, Musíme niečo vymyslieť. Mám taký pocit, že to dlho nevydržím. Strašne som unavený a hladný.. Vieš čo by som dal za takú pizzu?''
,, Ani nehovor.. Zjedla by som čokoľvek.''
***
Zobudila som sa na to, ako ma niekto budí. Otvorila som oči.. Videla som pred sebou postavu celú v čiernom. Myslela som, že sa mi to sníva tak som spala ďalej.
,, Haló, zobuď sa..'' niekto sa ma snažil zobudiť.
,, Martin, nechaj ma chcem spať..'' myslela som si, že ma budí Martin..
,, Becca to nie som ja ale Garry..'' zasmial sa Martin.
,, Čo to hovoríš. Garry je mŕtvy.'' hovorila som v polospánku.
,, Keby som bol mŕtvy, nebol by som tu.'' hovoril nejaký chlap. Stále mi nedochádzalo že je to Garry.
,, Becca, zobuď sa. Musíme ísť.'' prišiel pri mňa Martin a začal so mnou triasť.
,, Áno áno, už som hore..'' keď som konečne odlepila oči, zbadala som pred sebou tú postavu celú v čiernom. Dnu svietil len mesiac, čiže som nevedela rozoznať o koho ide.
,, Kto to je?''
,, Veď ti hovorím, že Garry..'' ale ako to môže byť on keď je mŕtvy?
,, Julian vám povedal, že ma zabil. To si myslí len on. Dal ma zabiť no utiekol som. Preto som rýchlo prišiel za vami. Predsa som vám to sľúbil... Tak a teraz musíme čo najrýchlejšie odísť. Mám tu auto, pôjdeme do jednej chaty neďaleko Amsterdamu. Ak ste si mysleli, že sa všetko zlé skočilo, mýlili ste sa. Všetko ešte len začína..''
,, Počkať.. čo tým myslíš? Ja nikam nejdem, jedine tak domov!'' stála som si za svojim.
,, Rebecca.. Viem, že chceš ísť domov a Martin takisto, ale je to nebezpečné. Nebojte sa o svojich rodičov, všetko som im povedal a poslal ich na bezpečné miesto kde ich Julian nemôže nájsť. Vedia, že ste v poriadku..'' ja neverím vlastným ušiam.. toto že pre nás spravil?
,, Bože, ďakujem..'' hodila som sa mu okolo krku. Som mu vďačná za to..
***
Celú cestu lesom do chaty som tŕpla. Bála som sa, že narazíme na Juliana. To by bol náš koniec..
,, A to dokedy tam plánujeme zostať?'' spýtala som sa..
,, Musíme sa pripraviť na pomstu. Ja to len tak nenechám.'' chcela by som vedieť čo tým myslí..
,, Chceš ho zabiť?''
,, Presne tak..'' čakala som inú odpoveď..
,, A čo Lynn?''
,, Tá štetka pôjde dole ako prvá.'' zahlásil a Martin sa naňho divne pozrel. Predsa k nej niečo cítil.
,, Nestačí ich udať na polícii? Ja nemám na to ich zabiť, aj keď sa toto všetko stalo len kvôli nim..''
,, Toto je ešte nič. Ani nevieš do akých sračiek sa zaplietol. Dosť ľudí ide po ňom. Nie sme jediný.''
,, Ale ja to nechápem. Veď to bol môj najlepší kamarát. Ako to, že sa s neho stalo toto?'' lámal si nad tým hlavu..
,, Jednoducho.. Klamal ťa celú dobu..'' Martin mu už neodpovedal. Celú cestu bol ticho a ja radšej tiež..
YOU ARE READING
Amsterdam
FanfictionČo sa stane, keď sa 18 ročná Rebecca Haynes dozvie, že sa sťahuje preč z jej milovaného Londýna do Amsterdamu? Zvykne si na novú školu? Nájde si nových kamarátov? A čo sa stane, keď spozná Martina a potom zistí, že ho niekto uniesol? 1. a 2...