26. časť

319 29 0
                                    

,, Becca stoj!! Viem, že slovo prepáč nestačí za všetko, čo som ti spravil. Nechcem aby si ma zato nenávidela. Za tie dva roky sa toho veľa zmenilo ale nebol ani jeden deň, kedy by som na teba nemyslel. Chýbala si mi, to je jasné...''

,, Tak prečo si mi nezavolal? Stačilo by mi aj raz za týždeň..''

,, Ja..'' nedokázal som nájsť správne slová..

,, Ja viem.. Našiel si si inú. Laura mi to povedala. Aspoň si mi to mohol napísať a nie naťahovať ma.. Vieš čo? Nevadí. Pokúsim sa na to zabudnúť. Prajem ti, aby ti to vydržalo čo najdlhšie...'' hovorila už pokojne.

,, Becca, vážne ti to nevadí?..''

,, Nie Martin, myslím to vážne. Prajem ti to. Keď budeš niečo potrebovať, som tu.'' usmiala sa na mňa. Keď som videl, že je šťastná, bol som aj ja..

,, Tak teda.. Kamaráti..?'' podal som jej ruku.

,, Kamaráti.'' podala mi ruku a usmiala sa na mňa. Neodolal som a hneď som ju objal. Musel som...

,, Inak.. v nedeľu mám narodeniny. Bol by som rád keby si prišla do Air clubu, všetci to tam spolu oslávime.''

,, Jasné, veľmi rada.'' jej slová ma potešili.

,, Dobre tak vidíme sa tam.'' rozlúčili sme sa. Som strašne rád, že sme si to všetko vysvetlili.

***

A je to tu. Môj veľký deň.

Zobudil som sa s dobrou náladou. Dúfam, že dnešok vyjde podľa mojich plánov.

,, Mami?'' kričal som, keď som zistil, že je v dome podivné ticho.

,, Laura?'' žeby ešte spali? Šiel som teda skontrolovať izby ale nikto nikde nebol.

,, Kde sú všetci?'' spýtal som sa sám seba. V momente, keď som chcel zísť dole po schodoch, započul som hlasné klopanie na dvere. Najprv som si myslel, že sú to rodičia ale mýlil som sa. Keď som zbadal nečakanú osobu, zostal som stáť ako obarený.

,, Mia?'' sánku som mal na podlahe.

,, To ma ani neprivítaš?'' silno ma objala.

,, Čo tu robíš? Veď si nemohla prísť.'' objal som ju silnejšie a dal jej pusu.

,, Prekvapenie. Nemohla som si nechať ujsť oslavu tvojich narodenín.'' hovorila, pričom vchádzala dnu. Vážne som ju tu nečakal. Mala byť v Londýne a fotiť nejaké plavky.

,, Už teraz sa teším na večer..'' nie len ona.

Z pohľadu Rebeccy

,, Laura? Myslíš, že na Martinovej oslave bude aj..'' nestihla som dopovedať, Laura mi skočila do reči.

,, Nie nebude tam modelka. Musí ísť niekam fotiť plavky, takže nepríde. Nemusíš sa báť.''

,, Ja sa nebojím, len sa pýtam.'' aj keby tam bola, je mi to jedno. Nech si robia s Martinom čo chcú.

***

,, Máme všetko?'' spýtala som sa Laury, pričom sme nastupovali do taxíka.

,, Áno Becca, nestresuj už.'' upokojovala ma.

Celú cestu som myslela na to, či sme nezabudli nejaký darček pre Martina. Pevne verím, že máme všetko.

,, Sme tu..'' vystúpili sme s taxíku a obidve sa pozreli pred seba.

,, Wáu..'' ústa som mala dokorán.

,, Nečakala som tu toľko ľudí.''

Po chvíľke sme sa konečne pohli z miesta a smerovali ku vchodu. Pred vchodom som započula, ako na mňa niekto kričí. Poobzerala som sa okolo seba a zbadala za sebou utekajúceho Justina.

,, Becca.. ahoj.. som rád, že ťa tu vidím.'' po pravde, aj ja som bola rada, že ho zase vidím..

,, Oh ahoj. Ideš s nami? Či si tu s niekým..''

,, Nie nie, veľmi rád pôjdem.'' vstúpili sme teda dnu. Prepchali sme sa cez dav skákajúcich ľudí až k barovému pultu.

,, Tak ja vás tu teda nechám. Idem si zatancovať.'' šepkala mi Laura do ucha a ja som ju snažila zabiť pohľadom.

,, Ale kohože sem zavial vietor...'' kričal Martin na Justina a hneď si podávali ruku. Mňa si vôbec nevšimol, čo ma dosť zarazilo. Po chvíľke som si šla sadnúť k baru. Poobzerala som sa okolo seba. Ožratý ľudia, tancujúca Laura, nejaká baba ktorá sa opiera o Martina. Počkať. Čo? Znova som sa pozrela smerom k nim. Najprv som si myslela, že sa mi to iba zdalo ale opak bol pravdou. Tá baba sa naňho lepila, celkom som si myslela, že si to niekde pod stolom rozdajú. Nemohla som sa na nich už pozerať. Bolo mi z toho zle. Objednala som si teda dve vodky.

,, Piješ bezo mňa?'' skoro mi srdce vyskočilo, keď sa pri mne zjavil Justin.

,, Uhm..'' nechcela som myslieť na to, čo som práve videla tak som si objednala ďalší pohárik.

,, To by aj stačilo, nemyslíš? Poď si radšej zatancovať.'' silno som odolávala ale nakoniec ma zlomil. 

Z pohľadu Martina

Dosť ma prekvapilo, keď som zistil, že Justin prišiel s Beccou. 

,, Odkedy má Justin priateľku?'' spýtala sa ma Mia. Nechápal som o čom to hovorí.

,, Pokiaľ, viem tak nemá nikoho.'' v tom momente mi ukázala smerom na Justina. Tancoval s Beccou a mali k sebe dosť blízko.


AmsterdamWhere stories live. Discover now