permulaan .

114 21 33
                                    

bila aku rindu baca ff merepek cam kerepek ha datu aku buat laa . Jemput lihat bende tak sbrp ni :l

// khas untuk bihahadid fatrmjh   purplesnowmint
bubbleseagull    mysweetiejr   //

Fikir jadi raja senang ke ? Maksud aku jadi anak raja senang ke ? 24 jam aku kena senyum sampai aku nak berjiwang karat kat tepi tingkap pun tak senang . Tapi aku tak hipokrit aku senyum ikhlas okay . Kalau korang tak percaya aku bukan kesah pun asalkan aku bahagia .

Aku prince korang bukan sesapa pun

" Seok , kau dah get ready belum ? "

Aku mengerutkan kening seraya memandang orang suruhan aku . Min Yoongi . Ops dia tu merangkap kawan sehidup tak semati aku.

" Seok , jangan cakap kau lupa . Aku tahu kalau kau buat muka cam kuda tu maksudnya kau lupakan ? The fck man ? "

" Hehehehehhe , mana tahu ni aku lupa kau spy aku eh ? Hah kau jgn nak kutuk muka aku eh . Muka kau cam penyu tak sedar diri ke ? "
1 point for Jung Hoesock 0 for Mean Yoongeieh Tauge

Aku tak suka tauge . Tapi sebenci benci aku dgn tauge benci aku lgi dengan kau wahai snakeu

Yoongi hanya menjeling kasar ke arah aku . Dia rentap bantal peluk aku lalu tekup muka aku guna bantal tu .

" Mphhh mphhh "

Kriekk (bunyi pintu kayu dah nak roboh . Apalah konon anak raja tapi pintu bilik pun dah nak terkopak )

" Astaga ... Aigooo maksiat apa yang aku tengok ni ? Ish ishh Seokkie hyung aku tak sangka kau ada hubungan sulit - diriku teraniaya! " ujar Taehyung . Matanya membulat menyaksikan adegan 5+ (budak bawah 5 tahun takleh tgk okie )

" Pale otak kau ! Aku straight mcm rainbow kau pe tau "

Yoongi terus bangun lalu mengetuk kepala Taehyung . Sementera Taehyung masih dalam dilema . Bukan ke rainbow tu bentukknya melengkung tang bila tegak . Omegi .

" KAU KAU HYUNG KAU TAK STRAIGHT . RAINBOW MANA STRAIGHT . KAU ! OMEGGIII "

Aku menggeleng perlahan . Nilah yang aku tak suka dgn mamat gila lagi sekor ni Kem Taehyung . Dia tu drama gila . Ni angkara tgk drama sinetron . Aku suruh bersihkan kandang kuda dia pi layan sinetron .

" Aku malas nk layan kau , Tae . Pi panggil Joon aku nak bawak kuda sekor ni pergi get ready . Malam ni bulan mengambang tapi dia still tak bersedia daheck . Seok kalau kau lupa lgi skali aku biar rimau makan kau nnti "

Tae masih statik . Mata terkebil-kebil pandang aku dgn Yoongi silih berganti . Sambil senyum creepy . Ape sia muka dia dah macam ahjusshi pervert kat tepi jalan yg aku slalu jumpa .

" Apa pun otak hijau kau pikir baik lupakan Kim Takguna . Kalau tak jgn harap aku ksi kau tgk drama pelik kau tu kat rumah aku lgi nnti . "

" NOO HIYONGG . AKU TAKLEH HIDUP TANPA DRAMA TU . LAGIPUN CERITA "AKU SUKA KAU TAPI KAU SUKA DIA PASTU AKU RASA NAK BUNUH KAU AKHIRNYA AKU JADI PSYCHO" tu dah episod akhir minggu ni . Hiyong jeball "

Taehyung melutut seraya memeluk kaki Yoongi . Aku dah cakap budak ni dramatik . Sama mcm Jimeng ngn Kookies . Yoongi pandang aku . Meminta simpati supaya aku lepaskan dia dari pelukan Tae .

Heh Yoingay . Tadi masa kau tekup aku pakai bantal kau tak pikir pulak pasal aku . Serve you right , babe . Aku jelir lidah . Lepastu amik langkah seribu juta trilion . Kalau aku tak lari nanti habis aku kena dgn dia . Even mamat tu kecik dri aku . Kekuatan dia no jokes .

" TOLONG AKU WEY "

Hahahahah , sorrey lah awa saayaa taknak tolong . Aku terus jalan tanpa hiraukan permintaan Yoongi . Sekali sekala savage .

" Ampun tuanku , Lady Sye ingin bertemu tuanku "

Whut .. wait ... WHAT ?! MANA BOLEH AKU JUMPA DIA ! MALAM NI AKU JDI KUDA .

Aku mula panik .

" Ergh Shin . Beta tak rasa nak jumpa sesapa . Beta titahkan kamu halang Lady Sye daripada jumpa beta okay ?"

Shin memandang aku pelik .

" Tapi tuanku, seingat patik hari ni hari ulang tahun Lady Sye . Tak pe ke kalau patik halang dia jumpa , Yang Mulia Tuanku ? "

Shiet .... Macam mana aku boleh lupaa . Fickk otokeee .

-Continue-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now