her.

32 15 23
                                    

" eh hahahahahahahahahahaha saya pergi dulu lady shin panggil raklu pape takyah roger "

Bella terus mengangkat kaki berdesup lari tinggalkan Hoseok terpinga-pinga sendirian.

" Ish makin comel lah kau "

Hoseok ketawa kecil lalu menggeleng .

" Woi Seok kau pehal sengih sengsorang? " tanya Yoongi . Entah dari mana datang . Tujuan dorang datang nak jenguk Lady Shin seraya nak bincang pasal tragedi haritu . Tak sangka Hoseok boleh terserempak dengan Bella .

Kalau dah jodoh tak kemana lah ecewahhhh

" Sah gila " decit Yoongi . Hoseok tidak mengendahkan sebaliknya dia terus berlalu pergi .

♧♧♧

Bella's

Peh dah jauh lom aku lari do? Bapak kaki cam nak tercabut . Jantung aku kau jangan kata dia memang buat kerja lebih halamak aku tak bayar gaji kan tayah lah buat keje overtime
//sepakpintu . Nasib baiklah aku ni atlet berjaya .

Tapi asal aku lari ek? Halah pabonyaaa mesti dia ingat aku ni pelik . Salah dia lah bersinar-sinar apa kau pikir kau matahari ? Haduu geram aku .

●●●
Jungkook's

" Lady A- "

" awak nak apa?! boleh diam tak ?! "

aku terkaku . wajah Anne seram gila wa cakap sama lu . tapi kenapa tiba-tiba ? aku ada buat salah ke . dulu dia tak pernah macam ni

( SIAPA SUH BAGI FAKEHOPE HAH HENET MEMANGLAH DIA EMO ADU BIJAKNYA ARNAB SEKOR NI )

( JK : EH KAU YG TULIS ASAL LAK SALAH AKU HADO )

k abaikan atas tu .

" A-awak? Kenapa ni? "

" S-saya mintak maaf tapi saya takda mood sekarang ni . Saya pergi dulu "

jangan menangis sayangku ini hanyaalaah sementaraa- auch!

DIAMLAH !

Aku rindu dia . Dulu aku dapat stay dengan dia 3 minggu je . Dia nampak baik periang ceria comel gebu pulak tu time dekat Horseking. Kenapa dia perlu berubah?

Aku mengeluh perlahan.

-bersambung-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now