wrong.

24 15 43
                                    

yoongi's

semenjak balik dari grandmaz hoseok asyik beremo phased je.

hari-hari aku hadap muka moody dia. kalau hensem takpe jugak.

sekarang ni dia asyik sibukkan diri dengan urusan pentadbiran. takde masa langsung nak makan. biasanya aku ada lah dengar dia ketawa senyum ni tak . cam orang mati bini je cish.

aku syak ni ada kena mengena ngan bella ceh kemain haritu bersuwit bergula memalam tgk bintang . dah ke-

" HAGAHAHAHAH SIYES AH DO?! BAPAK RINDU KAU GILAA LAMA TAK TANGKAP SOTONG SESAMA "

" dah kau raver takkan ah nak bunuh kaum sejenis kau pulak HAHHAHAHAHA " wait,aku kenal suara tu.

adik paling annoying aku dah balik ke? bukan aku kesah sgt pun tapi tak reti nak bagitau abg dia ke ha? aku nmpak nana bergelak sakan dengan herin. jarang aku nak nampak herin tu senyum depan aku ketawa lgi la.

em comel jugak.

cakap pasal herin, haritu aku ada nampak dia dgn bella before balik sini . jangan-jangan-

" TAUGEH OPPAAAA KYAAA RINDUNYA !! "

gedebush

adu , siton punya adik sesuka hati naik atas aku . aku tak perasan pulak dia dtg sini.

" HAGAHAHHA LAIN KALI SMACKDOWN LAGI DO BIAR PATAH PINGGANG ATOK NI " sindir Herin.

Aku hanya memutar bola mata malas. Aku ada benda lagi penting nak tanya .

" He- "

" yAh !! adik kau yg swag ni dah balik takkan tak saited kot? cish " decit nana.

kacau daun,kayu,batu betol la.

memang trademark keluarga kami bercish cish ni agagaga

" kau ni sibukla " ujarku . aku terus tolak badan dia.

ya, nampak mmg aku tak kesah tapi aku kesah. aku rindu lah gak bila taknampak muka annoying dia . nanti ah aku layan kau dik ada benda lagi penting.

" oi , ikut aku. " ujarku kepada herin. dia mengangkat kening. tanpa buang masa aku terus tarik lengan dia.

budak ni kalau tak heret memang tak nak dengar cakap aku.

" yah! pe pegang-pegang ni haram ah ! nana tgk abng eh tak atok tua kau ni ! lepas la " bebel herin . dia cuba nak lepaskan diri. tapi hell no , aku dah takmau tgk muka moody kuda seok tu . sakit mata aku.

" wuuuuu ~~ takpe takpe bersurunuk lah kamoo BALIK AKU BELASAH KAU YOONGZ KAU PILIH HOE BEFORE BRO ! AKU LAH BRO KAU DRI KAU PAKAI LAMPIN LGI AU! have fun herin hehehehe " ujar nana sambil menunjuk trademark muka pervert taehyung . dah nama pun kawan baik perangai pun harem sama sejibik.

aku mengerollkan mata sakai punya adik. pikir aku takut ke. dia pikir aku nak buat apa ngn herin cish.

" ish ! lepaslah orang tua ! gula basi ! yah! apa kau na- "

" tak diam aku cium kau nanti "
.
.
.
.
.
.
.

maka keadaan jadi senyap.

ceh dia percaya ke? fuyo ada rasa piling cam badboi lak hehe

^sebenarnya yoongi pun sakai. cuma acah swag.

aku berhenti di kawasan sunyi. mata herin aku tatap tajam.

" so care to explain me why seok cam kuda emo lepas balik grandmaz ? " tanya ku.

" eh asal lak aku tak- "

" wrong answer aku kiss "

" KAU PAHAL?! TATAU HARAM KE ?! kitakan musuh. "

" siapa kata kita musuh? "

" akulah kata habis sapa lagi? sotong? "

" eh tu bukan kaum kau ke ? "

" ish diamlah ! "

" no aku nak jawapan. "

" aku tatau- "

" wrong. answer. " aku mendekatkan mukaku ke arahnya. dekat sehingga aku dapat rasa hembusan nafas . mata herin membuntang luas.

" ehem ehem , excuji meh . seok cari kau okei . best belovey dovey kat sini ceh musuh ketat la tak rela jumpa lah apalah ! aku dah hagak korang ni ada apa-apa "

suara jimin mengejutkan kitorang berdua. herin terus tolak aku jauh daripadanya.

aku dapat lihat pipinya merona merah fuyo ! first time ni nampak .

" mana ada pape! ei dah lah malas nak layan "

" herin aku masih nak jawapan k "

" pape jela " herin jelir lidah ke arah ku dan terus berlalu pegi. cish tunggu kau.

" bila nak ada anak? aku rasa cam nak main ngn baby . mesti comel nanti . " ujar jimin seraya mengangkat kening senyuman terpasang di mukanya.

" kepala bapak kau ! " aku meluku kepala jimin . ada ke patut tanya gitu .

aish tak patut. aku bukan buat ada pape pun dgn herin !

tapi bila jarak dekat dia.. cantik? cish.

abbort mission . aku nak kutip balik swag aku. terasa cam swag aku makin pudar .

-tbc-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now