Taehyung's
cish ada ke patut kelapa eh? maksud aku kepala aku jadi mangsa . perih woi . jiwa ni tak sanggup lalui penderitaan sekejam yitu
( s t o b i t ! )
em k.
aku mengusap perlahan kepala aku . bukan apa takut kena jangkitan ke hape ke . mana tau tetibe boleh jadi bodoh ke. kalau aku bodoh semua salah jin hyung. (simpan sikit bodoh kau tu ya)
erm . aku teruskan perjalanan ke kandang kuda . srs talk rindu ngan Seokkie and Yoongz . Joonie hyung pon sama . Lama betol dorang melawat kerajaan Grandmaz tu . Haih.
meow meow
kay. aku dengar bunyi chimchim . tapi kat ma-
watdefuk? ada orang tengah peluk chim? dekat taman diraja?
Jimin memandang aku seolah-olah meminta tolong sementara orang asing bertopi hitam itu masih lagi memeluk Jimin versi kucing .
NO! DIA TAK BOLEH CABUL JIMIN !
aku mesti selamatkan dia ! yass selamatkan dia ! macam hero dalam sinetron tu ! ta-tapi aku takleh selamatkan tanpa baju LelakiSuper aku! Em malu lah pulak nak pakai seluar dalam kat luar . Jatuh maruah hensem aku .
( WOI PEGI JELA SELAMATKAN CHIM PIKIR BEBANYAK BUAT APA ! )
( TAULAH ! KECOH AH AUTHORNIM NI ! )
dengan penuh gaya aku segera mencapai objek berhampiran yang boleh dijadikan senjata. dan objek itu ialah cangkul nampaknya.
tidak dilupa , agak berat . no bukan agak. tapi BERAT NAKMAMPOS UNTUK TGN RAVER CAM AKU NI ! NAMUN DEMI CHIM AKU RELA !
" berhenti mencabul kucing tak bersalah itu wahai insan yang tidak bernama atau a- "
plank (bunyi cangkul jatuh ke tanah HAHASAKAI)
" eo? tae-tae? "
suara tu.
kini orang itu sudah melepaskan chim . Chim terus berlari dan sorok di belakang kaki ku sementara aku masih mental breakdown...
orang itu segera berdiri seraya tersenyum manis ke arahku . topi hitam tersebut ditanggalkan.
" hi baby ? miss me? "
no .. NO! MIN NANA DAH BALIK MIMPI NGERI AKU !
jiwa dan raga aku masih seakan tak percaya . rambut nana dah panjang . last time aku nampak rambut dia macam laki . srs talk and dia BLONDE?! daheck.
" best ke jadi tiang lampu? er tak rindu aku ke ha mangkuk ? " ujarnya lagi.
aku ketawa kekok .
" haha a-apa kau buat kat sini? "
right. soalan bodoh apa kau tanya kim taekhiyong .
dia mengangkat kening.
" aku baru je balik dari kerajaan Mars. So- "
" ra-rambut kau.. "
shet! TIME GINI LAH MULUT NI SEBOK NAK CAKAP AISH .
" kenapa dengan rambut aku? lawa eh? "
Nana tersenyum sinis ke arahku
" E-eh taklah , ra-rambut kau.. w-warna dia macam.. "
" macam apa? " Nana makin dekat . Okei jantung aku tak stabil .
" WARNANYA MACAMA NAJIS KUDA K . BYE RAKLU JANGAN ROGER ! "
maka dengan itu aku berdesup lari tapi aku sempat dengar jeritan Nana.
" TAKGUNA KAU KIM TAEHYUNG AKU TAULAH KAU JELES! asgahagjagaha (carutan dicensored,sekian) "
haih . gaduh lagi lah jawabnya.
ish ish.
-bersambung-
YOU ARE READING
(SU) Horseking+jhs
فكاهةhanya storeh sakai noob for my lovely friends. +dimana seorang hamba jatuh cinta pada si putera mahkota , bakal raja . PrinceAu , Fantasy , OT7 . #39 in HUMOR 171027 cover @minionx- WAN ANDA TEDA MENGICIWAKAN SAMA SIKALI LAWA BENERAN