kawan.

9 8 27
                                    

sesungguhnya aku tarak ada mood mau hapdet storeh serius aku baik update yg noob ni takler stress ")) lagipun seya tahu ia sgt tidak menarik. kie takleh bebel panjang .

" Bell betaaa mintak maaf sesangat beta lupaa awak kat luar kasiann awak demam "

Aku hanya tersenyum palsu . Ha kalau status aku tinggi bukan setakat aku jeling tapi aku belasah pelangkung tibai ga-

kie kie sabor .

" Dah tau hujan siapa suruh tak masuk " ujar Herin pula.

Tah dari mana tetibe ada . Aku masih sakit hati . Adik dengan abang sama . Si Hoseok tu lagi buat aku carut dia blah gituw je cish .

Sila meninggal .

" Ish Herin ! Kau pehal kasar sangat dia takde salah pun . Aku yang salah aku yang cakap dengan dia aku nak jumpa Joon kejap je .. "

" Tapikan dia still bol- "

" - Tu bukan masalahnya - "

Aish gaduh pulak . Aku nak terharu dorang gaduh sebab aku tapi kepala aku ni cukup pening . Pikir pasal bila boleh aku balik and pikir pasal result pt3 keluar esok ..

eh? bila masa aku amik pt3 .

bella : //jelingauthornim

" T-tak perlu gaduh .. s-saya yang salah "

Aku ni baik ;-;

Tok tok tok .

Ketukan pintu bertalu-talu mula kedengaran . Aku rasa macam dah nak roboh je pintu tu dibuatnya.

" BELLA AIGOO KAU OKEI TAK? KAN AKU DAH AJAK KAU MASUK TAPI KAU TAKNAK HA- "

lah , nana rupanya . muka panik dia tu takleh angkat . kalau aku ada kudrat nak ketawa . memang aku ketawa . tapi aku tak larat langsung . antibodi tak kuat .

( SAPA SURUH TAK MAKAN VITAEMIN? )

( TU KAN LAKI KAU TAKKAN AKU NAK MAKAN)

^abaikan je la ...

" woi nana yang kau gelabah sangat pe cite bila korang kenal ni? " tanya Herin pelik dengan muka terkejut beruk si Nana.

" baru 20 minit lepas . aku jumpa dia depan pagar . "

nana menghenyakkan punggungnya di birai katil tempat aku baring .

" Wei nana !! Ya tuhann !!! Gua rindu bangat sama kamuu wei !! "

Serta merta tubuh nana didakap erat oleh Hara .
Bila aku kata erat tu memang erat . Nampaknya aku telah saksikan adegan serai depan mata . Fuyo .

" WOI NEK LEPAS LAA RIN TGK ORANG TUA NI LEMAS AKU GINI " jerit Nana . Budak ni memang kaki jerit . Kaki capslock .

" Tu balasannya kau gedebush abang kau tadi "

Aku hanya mampu melihat 3 sekawan ni tidak berhenti gelak tawa .

Biarkan aku tergantung sepi . Tak paham langsung apa dorang cakap . Tabahlah Bella , dorang ni geng geng sakai plus noob kau bukan macam tu kan ? so tak payahlah nak jeles .

" Nana , bawak skuad serai kau ni kelua aku nak jumpa Bella jap  "

Kemunculan Yoongi di muka pintu menghentikan perbualan mereka bertiga . Aku hanya dok diam je .

" Eh apahal kitorang kena bla "

" Tak bla aku bagitau Tuan kau sebenarnya kaler rambut tapi depan Tuan kau sorokkan haa "

Pandai dia menggugut . Nana terus cuak .

" MARI SKUAD SERAI KU MARI KITA BERAMBUS"

dah kata dah sakai dorang ni . aku sempat menangkap jelingan maut Herin . Eh lek ar sapa nak rampas mamat gula dia . Aku suka abe seok je . Tapi dah tak suka

^penipu punya Bella .

setelah itu mereka bertiga pun angkat kaki tinggal aku dengan yoongi berdua-duaan .

shyton : sapa kata korang berdua ? aku orang ketiga ni di sini setia bersama //gelakjin

-tbc-

makin melalut kan? asalnya memang story ni melalut pun . sorry lah korang terpaksa baca story sakai cenggini "))

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now