gula basi.

50 17 28
                                    

Hoseok's

Cuaca rini sejuk nak mati do aku rasa macam tgh membeku dah ni .

" Seok, mana adik kau ? Dahlama tak nampak "

Aku yg tengah syok minum air terus tersembur .

Watdefood? Aku tak salah dengar ke ni?

" Kau? Kau tanya pasal adik aku? R u srs ?! "

Aku jongketkan keningku . Gila kau . Mesti lah aku terkejut beruk aku rse beruk pun kalah sbb dua ekor tu kalau tak bergaduh sehari tak sah pastu si yoongay ni tetibe tanya pasal adik aku . Jangan cakap dia -

" Apa pun otak kuda kau tu pikir better kau stop. Aku tanya je yelah kalau tak kan istana ni riuh dgn suara si sotong tu . "

" Eh sedap jiwa kau je ngata adik kesayangan aku tu ye . Macam lah aku taktau kau ada hati dgn dia kan? " ujarku seraya tersenyum sinis .

Dia pikir aku taktau ke . Acah swag depan adik aku padahal suka dlm hati . Nilah org kata dalam hati ada taman .

" Ei simpang ! Sape nak kat adik kau aku re- "

" WOI GULA BASI ! KAU KAN PUNYA KEJE?! TAKGUNA PUNYA BANGLA! "

" Eh kau pahal aku yg putih melepak cam snow white ni kau panggil bangla hakla cermin diri sikitla sotong ! "

Ha sudah .. Aku baru cakap .

Puh lease lah aku dah tak sanggup nak layan drama dorang ni . Masing-ii acah tau . Eh , geram betul aku .

" Oppa!! Tgk gula basi ni ! "

Aku mengeluh .

Bukan apa tapi kalau bole aku nk blah dri sini

" Herin-ah , aku tak rse Yoongi letak lipas mainan tu . Muka penyu dia tu mmg sah takut dgn lipas "

Yoongi menjelingku kasar . Apa ? Ingat aku takut ke . Aku ni keturunan diraja yg paling berkarisma kat dunia ni .

" Dah oppa malas nak layan korang . Korang settlekan sendiri . Raklu pape tayah roger k "

Apa? Ingat budak hipster jeke reti . Aku ni keturunan hipster adik aku tu je yg raver HAGAHAHHAHA

☆☆☆
Bella's

" Bell, kalau aku jumpa org tu pastu paru-paru aku berdegup laju apa maksud nya "

...

....

.........

Aku .. Aku ..

" T-tuan .. maksud tuanku paru-paru atau jantung? " ujarku perlahan cuba untuk tidak singgung perasaan Lady Shin . Kau gila . Aku boleh kena pancung dengan King kerajaan Grandmaz kalau buat dia nangis .

Tapi apa ke bijaknya dia ni? Aku yg hamba cikai sakai ni pon tau beza jantung dengan paru-paru tau .

Sedar diri pon kau cikai sakai .

Diamlah authornim //campak selipar.

" Jantung k . Sorry salah cakap "

Heleh macam aku taktau -_- nak cover la tu

" Maybe tuanku suka dia? "

" Ei takkan la ! "

Mintak jawapan aku pastu bila aku jawab gitu pulak eh wahai hati bersabarlah dengan kerenah tah pape dia ni . Astaga .

" P-patik pon tak pasti tapi yg pasti patik comel ! "

Dia buat muka seposen .

" Awak dengan perangai perasan awak tu memang takleh hilang kan . Sudahla beta raklu pape roger . Beta nak berangkat ke kerajaan Horseking . "

Lady Shin berlalu pergi .

" Tuanku! Tuanku taknak saya ikut ke? "

" Tak perlu , saya boleh pergi dengan guard je "

Hm ... tapi aku nak ikot .....

☆☆☆

" YEAH ! AKHIRNYA POMPUAN TU BAHAGIA YESH ! " jeritan sumbang Taehyung dapat didengari di segenap ruang bilik milik Yoongi .

Kau kena tabah Yoongz dapat kawan ceni . Hari hari layan drama Endon .

Ish ish .

Yoongi memutar bola matanya malas .

" Kau obses sangat dengan citer tu pun bukan dapat apa-apa pun . Membuta lagi best . Ha aku nak tanya ni mana anjing kau ? Lama tak nampak kau main dgn anjing garang nak mampos tu "

Wajah Taehyung berubah kelat .

" Aku merajuk dengan dia . "

" Nak cakap kau pabo nanti marah tapi dia haiwan Tae . Takde keje ke gado dengan haiwan "

" Dia manusia . Nama dia Jeon Jungkook "

Wait .. Aku macam pernah dengar .

" Jeneral Kook?! Woi anjing kau tu jeneral kerajaan Mars lah ! " 

" Wat de pak "

....

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now