anjing gila.

59 19 23
                                    

Taehyung menarik muka masam .

Dari tadi anjing peliharaannya atau lebih dikenali sebagai Kook tak berhenti menyalak .

" Nyah kau dari sini . Aku taknak kawan kau lagi hmpp sebab kau lah aku kena marah dengan Yoongayy hiyong . Kesian Chim tau . Kalau kau taknak berbaik dengan Chim aku tak nak cakap dengan kau lagi " ujar Taehyung . Matanya tertancap ke arah lain .

Kook berhenti menyalak .

Senyap .

Satu saat .

Dua saat .

Bam

" Maafkan Kook , Tae hiyong "

Taehyung tersentak .

Watdahel . Anjing tu . Dah jadi manusia ?! Siapa yang tak terkejut woi .

" K-kau .. kau betul-betul manusia ?!! K-kau sama macam Seokkie dgn Chim ?!! "

Taehyung mencuit pipi Kook .

" Ne .. Nama aku Jungkook . Jeon Jungkook "

" YEY LEPAS NI AKU ADA KAWAN BARU YEY KOOKIE JOMM MAKAN BISKUT AKU LAPORR NI ! "

Jungkook agak terkejut dengan perubahan sikap Taehyung yang tak menentu tu .

Eleh kau cam tak tau Kook . Dia kan alien 4 dimensi .

Diamlah .

" Kau tak marah aku lagi ke ? "

Senyuman Taehyung pudar .

" Haah lah . Aku sepatutnya masih marah kau lagi tapi macam mana aku boleh lupa . Hmp aku tengah marah ni jangan cakap dengan aku "

-_-

Seriously Kim Taehiyong kau memang gilaa .

☆☆☆

Hoseok's

" Yoongz pat lah caner ni wey !!! Pikir lah cepat weyy .. Lady Sye dah datang sini wey "

Yoongi merengus kasar seraya mengetatkan ikatan tali di badan putera mahkota tersayangnya siapa lagi jung horse tu lerr .

" Kau yakin ke cara ni berkesan "

Yoongi memutarkan bola matanya malas . Dahlah mintak tolong orang tak kasi upah . Pastu banyak tanya pulak .

Nak aja Yoongi lesing muka kuda Horse tu .

Aip . Dia tu keturunan raja. Jangan main-main . Hah kau mengungkit heh Yoongz.

Authornim , kau diam . Sebab ni semua salah kau .

" Diam . Aku tahulah apa yang aku buat- "

" - tapi nanti Lady Sye merajuk dengan aku sebulan kalau aku hilangkan diri camtu je wey !"

Bukan apa tapi aku taknak Lady Sye merajuk sebulan dengan aku . Nanti sepatah haram pun dia taknak cakap tau .

" Takpe , jgn risau dia pasti cair punya tengok Jin masak . Dia tu kan minat Jin jugak "

Kay , ni aku takleh terima . Ish . Ada je saingan tau . Mula-mula Jackson . Pastu Chef Jin do !

" Aku pergi dulu wey . Agak-agak ada nyamuk tu kau tahan jela eh "

Aku menjeling Yoongi kasar . Gila kau . Sakit hati betul . Ada ke patut dia ikat aku kat sini . Kat hutan ni . Pastu dia pi layan Lady Sye . Eh , geramnya aku . Woi bulan, kenapa kau mengambang time macam ni ha?! Ish

Hm , aku terpaksa pasrah . Perlahan-lahan aku memejamkan mata ku . Tidolah apalagi .

What a long day ..

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now