emo

17 6 107
                                    

krik krik krik

" err , a-aku gerak dulu . woi nana balik jumpa Tuan . "

.
.
.

.

" NENEK WOI KAU PAHAL CAKAP CAMTU KAT ABANG AKU DOL?! "

" MANA AKU TAU AKU PANIK LAH "

" HAGAHAHAHAHHAAH KAU NAMPAK TAK MUKA AWKWARD SI YOONGAY TU HADO TAKLEH MUVON SIAK "

" KAU JANGAN PIKIR AKU TATAU KAU MENANGIS DALAM HATI SEBAB KERASH TAK NOTICE KAU "

" WOI APAHAL SAPA CAKAP DIA CRUSH AKU "

" TAK BILA NAK HABIS CAKAP PAKAI CAPSLOCK NI SIOT TOL "

//bAWAK BERTENDANG RAKAN RAKAN!

" wei , nampaknya kita memang skuad kecundang . crush tak notice semua " ujar nana perlahan .

" wei yang kecundang kau sorang je nana ! aku mana ada crush "

nana menggulingkan mata . si herin ni memang gini suka yoongi tapi taknak ngaku ceh.

" part herin kata takde crush tu memang menipu tapi ! AKU BARU JE FRIENDZONE NAMJOON TAU NAMPAK TAK LEJEN AKU? kau je kecundang nana "

nana buat muka acah - acah merajuk .

" ish korang ni ! taknak kawan ! aku nak pergi meratapi nasib aku ! "

nana bingkas bangun . meninggalkan kawan-kawan dia yang tak pernah memahami masalah nana .

tabah kau //tepukbahu.

☆☆☆

" wei kau rasa tak? "

" rasa apa ? "

" kau tak rasa ke? "

" rasa apa hanat ha kang aku dah carut "

" kau tak rasa ke story ni hambar tahap memang hambar sangat - sangat lagi hambar dari pikaplien aku selalu kasi "


----

tah ah wei aku rasa nak delete fanfic ni . hambar dia tu kan . kelaut .-. aish ..

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now