rindu.

48 18 15
                                    

Aku rindu dia .

Korang tahukan siapa . Hm , bila aku boleh keluar daripada istana yang bosan ni . Haish .

Aku tengok situasi kat luar istana melalui jendela kamar aku .

Eh? Ada ramai orang?

Daripada kereta kuda tu . Ada bendera Kerajaan Grandmaz ? Apa yang dorang buat kat sini? Pelik . Jap ! Pompuan kat hutan tu en? Lady Shin! Baru aku ingat .

Aku masih meneliti kereta kuda tu . Tiba-tiba muncul dua orang berjubah keluar dari perut kereta tu .

Wait , tu Bella pompuan perasan nakmati tu !

Wow , tak sangka dapat jumpa dia lgi . Takdir? Ish .. takkan lah aku baru je putus dengan Sye dah nak cari pengganti baru .

Jangan jadi laki yang teruk sangat okie , Seok !

" SEOK! "

" OH MAK KAU POCOT ! WOI ! halamak kau ni yoongi ketuk ah dulu lenkali ! "

Mamat ni saja nak buat aku sakit jantung .

" Ayahanda kau panggil kau ! Dia suruh bersiap cepat . Kerajaan Grandmaz nak adakan hubungan diplomatik dengan kita "

Hubungan diplomatik? Seriouslah ! Kalau aku kena keluar means aku terpaksa jumpa pompuan tu ?! Shet .

" Penting ke ? "

"  Penting lah sgwjbsbabahanzb elak aku mencarut . Nasib baik kau ni prince tau ! "

Hekleh tayah ah garunk sangat pepagi ni .

" Aku taknak lah . Lagipun ayahanda yang hukum aku berkurung kat bilik kan . So aku takleh jejakkan kaki kat luar " ujarku selamba .

Ha bijak tak aku cari alasan? Bijakkkannnnnn !

" Ish ! "

Yoongi menghempas pintu bilikku dan terus pergi . Eh eh suka jiwa je hempas pintu bilik prince eh . Seb baik aku tak berapa kesah . Cuba kalau prince lain? Dah kena hukum bunuh agaknya sebab durhaka .

Aku alihkan pandangan ke jendela semula . Baru nak cuci mata tengok minah Bel? Apa ek nama dia . Ha bella ! Mesti dia kacukan en . Aku tak pernah jumpa nama tu.

Aku mengecilkan mata aku . Eh , itu Namjoon! dengan  Lady Shin?

Wuuu , asal aku nampak Namjoon malu-malu tu . Eh ni boleh buat bahan utk sakat dia nanti . Tunggulah kau Joon aku hebohkan kat satu istana kau ada hati dekat puteri mahkota kerajaan Grandmazz . Kemain eh dia .

Ish ish ish ..

☆☆☆

Namjoon's

Fuh .. satu je aku nk cakap aku nervous .

" Awak ?! Awak patahkan gelang saya? Apani ! "

Sumpah , aku tak berniat pun nak patahkan . Aku - halah korang macam tak kenal aku .. Aku ni kan penghancur barang sejak azali lagi . Aku ekceli nak panggil dia sebab dia yg terjatuhkan gelang tu dulu ! Sekali aku terpijak pulak . Adu ...

" Sa-saya mintak maaf " ujarku perlahan sambil tunduk .

" Ni pemberian omma saya tau ! Awak kenal tak siapa saya? Saya ni puteri saya ulang puteri okie ! Saya baru je nak buat hubungan diplomatik dengan kerajaan ni tapi awak patahkan barang berharga saya . Saya tahu awak ni ketua pengawal diraja ? Saya benci awak ! "

Ha sudah ! Apa aku nak buat ni . Great , aku patahkan gelang puteri mahkota . Asal hidup aku malang sangat ni .

Puteri tu nak blah dari situ tapi aku sempat tarik lengan dia . Aku pulak bahalol pergi tertarik lengan dia kuat sampai posisi kitorang jadi dekat . Jarak antara muka kitorang dekat gila .

Dup dap dup dap

Mata dia cantik . Hidung pun .. Tapi aku paling suka gigi dia .

" Ehem , ehem "

Aku terus panik dan tertolak perempuan tu .

Fish .

" Sorry ganggu sweet moment ni . Tapi kita kena berangkat Lady Shin . Raja sedang menunggu . " ujar seorang lagi perempuan berambut coklat gelap . Rambut dia bertocang kuda .

" Sa-sa-saya n-nak pergi lah ni ! Ish awak ni Bell manada saya tengah bersuwit " kata puteri tu pula .

Dia blushing ke ?

" A-awak maksud saya Lady Shin .. Sa-saya akan ganti balik gelang tu . Jumpa saya dekat pintu gate depan . " ujarku sebelum puteri tu berlalu pergi . Dia hanya tersenyum kecil .

" Panggil saya Hara . Baiklah . Pastikan awak ganti rugi "

AKU NAK LOMPAT DIA SENYUM KAT AKU WOI !! AGDUAJIDGIWNSOABS

AKU NAK LOMPAT DIA SENYUM KAT AKU WOI !! AGDUAJIDGIWNSOABS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Bersambung-

(SU) Horseking+jhsWhere stories live. Discover now